Hazai és nemzetközi nagyipari projektek kivitelezését, üzemek karbantartását és felújítását végző magyar tulajdonú cég
Budapest, X. kerületi székhelyére
az alábbi munkakörbe keres munkatársat

BÉR- ÉS MUNKAÜGYI ÜGYINTÉZŐ

FŐBB FELADATOK

  • bérszámfejtési feladatok pontos, határidőre történő elvégzése
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok teljeskörű ellátása
  • munkaidő nyilvántartási rendszer kezelése
  • ki- és beléptetési folyamatok támogatása
  • statisztikák, adatszolgáltatások és adóbevallások elkészítése
  • zárásokban való aktív részvétel
  • adatszolgáltatás a HR osztály és menedzsment részére

ELVÁRÁSOK

  • középfokú bér- és TB ügyintézői végzettség
  • legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • területet érintő jogszabályok és egyéb előírások naprakész ismerete
  • MS Office és NEXONBÉR program magas szintű ismerete
  • magabiztos, határozott kommunikációs készség, személyes és telefonos egyeztetések alkalmával is
  • precíz, pontos, munkavégzés
  • jó együttműködési, problémamegoldó készség, gyakorlatiasság

AMIT KÍNÁLUNK

  • azonnali kezdés
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • stabil pénzügyi háttér

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, X. kerület

JELENTKEZÉS

A "Jelentkezem" gombra kattintva, magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzzal, pár soros motivációs levéllel, bérigény megjelölésével.