Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások III. kerületben 1-3 év tapasztalattal
21 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:37
-
Budapest területére, továbbá az agglomerációra szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben. kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...ma 00:35
-
Support Process Improvement to standardize and optimize processes across HR Hubs Lead and coordinate global projects Be updated and identify digital opportunities within HR through use of e.g. SuccessFactors and other HR tools Support identification and implementation of use of A...tegnap 16:35
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...tegnap 16:10
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 28.
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ápr. 28.
-
Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...ápr. 28.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.
-
Ebben a pozícióban feladatod lesz az általunk képviselt fémforgácsoló szerszámok és egyéb eszközök értékesítése Emellett tárgyalásokat, üzleti találkozókat fogsz szervezni és lebonyolítani, rendeléseket és árajánlatokat fogsz készíteni A kiemelt ügyfeleknél támogatni fogod a szer...ápr. 27.
-
Az értékesítési folyamat menedzselése az adott régióhoz tartozó partnereknél; Rendszeres partnerlátogatás meghatározott terv alapján; A Poli-Farbe termékek értékesítésének fejlesztése a régióban; A partnerekkel történő kapcsolattartás és üzletfejlesztés; A festék- és lakkiparban...ápr. 26.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek); kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal; épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén; épületekkel kapcsolatos munkák felmérése; ajánlat...ápr. 24.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 24. -
This position allows you to work from your home office and requires multi-faceted interaction/communication with our customers, needs assessment, problem resolution, development of relationships, and substantial knowledge of the products, services, and processes of our production...ápr. 24.
-
Alpha Zoo áruházvezető
Rugalmas - Budapest, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Vas megyekereskedelmi tervek teljesülésének biztosítása, költségkontroll, árurendelés, optimális készlet biztosítása, üzletmenet, kultúra, szabályok ismerete, betartása és betartatása operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése. az üzletben dolgozók munkájának beosztása, irányítása, f...ápr. 17. -
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ápr. 16.