Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások IX. kerületben 1-3 év tapasztalattal

26 db találat
Szűrés
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    tegnap 14:15
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    tegnap 11:17
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs

    1097 Budapest, Földváry utca 4.
    bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...
    máj. 06.
  • épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek); kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal; épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén; épületekkel kapcsolatos munkák felmérése; ajánlat...
    máj. 06.
  • Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...
    máj. 06.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 06.
  • Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...
    máj. 05.
  • Budapest területére, továbbá az agglomerációra  szerződött takarítási projektjeinkhez keresünk takarítási területi vezetőt változó munkarendben.    kapcsolattartás a megbízó és a vezetőség között elvégzendő projektek szervezése, irányítása, ellenőrzése beosztások készítése, jelen...
    máj. 05.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    máj. 05.
  • Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...
    máj. 05.
  • B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...
    máj. 04.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    máj. 04.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    máj. 04.
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    máj. 04.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim