Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák pályakezdőknek
18 db találat
Szűrés
-
Provide local and remote Hardware / Software desk support: Respond to support requests via phone, email, chat, or in person; Assist users with hardware and software issues; Troubleshoot problems with computers, peripherals (e.g.: printers), mobile devices, and other technology...tegnap 13:56
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...tegnap 09:29
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...ma 17:00
-
munkatársak napi, heti feladatainak szervezése és ellenőrzése folyamatos kapcsolattartás a vezetőkkel és a megrendelőkkel a folyamat irányítása közben felmerülő problémák kezelése nyilvántartások készítése (pl.: vegyiáru, munkaruha, időbeosztás, munkaidő, teljesítési igazolások,...tegnap 14:35
-
Az új munkatárs feladatai: rendszeres riportok és elszámolások készítése ad-hoc riportok készítése részvétel a havi, negyedéves és éves zárási folyamatokban piacelemzések készítése adatszolgáltatás és elemzések készítése a kereskedelmi és beszerzési osztály részére riportolási re...tegnap 10:58
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóCustomer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 13. -
könyvtári szaktájékoztatás, könyvtári kölcsönzés, gyűjteményszervezési, állománygyarapítási feladatok ellátása, könyvtári dokumentumok feldolgozása.máj. 13.
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 13.
-
Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...máj. 11.
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...máj. 11.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 11.
-
Cseredarabok visszaküldésének teljeskörű koordinálása, ügyintézése Folyamatos kapcsolattartás a márkaszerviz-hálózattal, alkatrészraktárral, szállítmányozó partnerekkel és a gyártókkal A visszaküldési igényekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok felügyelete, javítása, reklamáci...máj. 11.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...máj. 11.
-
Manage incoming cases to their customer support (by email, chat and social media channels) Support customers regarding product-related questions Proactively help their customers and participate in internal process improvement tasks Bring customer insights and feedback to the E-co...máj. 10.
-
Credit Administration: Investigate and resolve payment-related queries promptly. Allocate payments to customer accounts accurately. Collecting: Monitor customer accounts, take necessary actions, and escalate defaulting customers. Ensure compliance with DPDHL terms and conditions...máj. 10.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 03.