Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
32 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 14:00
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...tegnap 09:29
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...máj. 13.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 13.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 13.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Kapacitáskezelés szakértő 2 éves határozott időre szóló szerződés
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 144-150.A Társaság kapacitás lekötési és kapacitás kezelési feladatainak elvégzése, a vevőportfóliójában bekövetkező kapacitás változások kezelése Rendszerhasználati szerződések megkötésének előkészítése, adminisztrációjának lebonyolítása, valamint a szükséges pénzügyi biztosítékok besze...máj. 13. -
Portuguese Speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóCustomer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 13. -
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...máj. 13. -
könyvtári szaktájékoztatás, könyvtári kölcsönzés, gyűjteményszervezési, állománygyarapítási feladatok ellátása, könyvtári dokumentumok feldolgozása.máj. 13.
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 13.
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...máj. 12.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...máj. 12. -
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...máj. 12.
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...máj. 12.
-
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...máj. 12.
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...máj. 11.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 11.