Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
23 db találat
Szűrés
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 13:50 -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ma 11:20
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 09:35
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...ma 00:35
-
Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...tegnap 16:26
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
Az intézmény szervezetén belül működő szakágazati egységek közötti adminisztrációs, koordinációs feladatok ellátása Beérkezett, bejelentett panaszok, értesítések, kérelmek továbbítása az érintett szakági vezető részére, ezekről nyomon követési nyilvántartás vezetése Intézmény gör...tegnap 11:15
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 00:00
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 29.
-
vadászatszervezés teljes körű adminisztrációja,vadásztatási tevékenység támogatása, szállás-, ellátás- és programszervezés, kapcsolattartás az ügyfelekkel, a külső szervekkel, a társaság hivatásos vadászaival és társosztályaival, KSH adatszolgáltatás, számlák készítése, szakmai k...máj. 29.
-
Komplex támogatói feladatok ellátása a kiemelt ügyfélszegmensben – az ügyféléletút végig követése az ajánlatadástól a szerződéses időszak végéig Az ehhez kapcsolódó folyamatok teljeskörű rendszerszintű kezelése Ajánlatok, szerződések és egyéb dokumentumok operatív kezelése, nyomo...máj. 29.
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartásmáj. 29.
-
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal. Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben. Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint...máj. 29.
-
Szállásfoglalások, ajánlatkérések felvétele telefonon, e-mailben. Szállodai telefonközpont kezelése. Ajándékutalványok kiállítása,előlegkérő levelek kiküldése.máj. 28.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...máj. 28.
-
Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 28.
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...máj. 27.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 27.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 27.