Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ma 13:50
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    ma 11:20
  • Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...
    ma 09:35
  • A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...
    ma 00:35
  • Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...
    tegnap 16:26
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • Szakági koordinátor

    2030 Érd, Fehérvári út 69.
    Az intézmény szervezetén belül működő szakágazati egységek közötti adminisztrációs, koordinációs feladatok ellátása Beérkezett, bejelentett panaszok, értesítések, kérelmek továbbítása az érintett szakági vezető részére, ezekről nyomon követési nyilvántartás vezetése Intézmény gör...
    tegnap 11:15
  • vadászatszervezés teljes körű adminisztrációja,vadásztatási tevékenység támogatása, szállás-, ellátás- és programszervezés, kapcsolattartás az ügyfelekkel, a külső szervekkel, a társaság hivatásos vadászaival és társosztályaival, KSH adatszolgáltatás, számlák készítése, szakmai k...
    máj. 29.
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    máj. 29.
  • Szállásfoglalások, ajánlatkérések felvétele telefonon, e-mailben. Szállodai telefonközpont kezelése. Ajándékutalványok kiállítása,előlegkérő levelek kiküldése.
    máj. 28.
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    máj. 28.
  • Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim