Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák

95 db találat
Szűrés
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    tegnap 10:00
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    tegnap 08:40
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 24.
  • A rendszer működésének biztosítása, továbbfejlesztése Új hardverek üzembe helyezése és telepítések megvalósítása, frissítése Szerverek adminisztrációja Window operációs rendszerrel Active Directory, VMware és egyéb szerverszolgáltatások adminisztrációja Kliens-szerver alkalmazáso...
    ápr. 24.
  • IT szolgáltatást támogató munkatárs

    Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megye
    adminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...
    ápr. 24.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 24.
  • Starting date:                     As soon as possible Application deadline:        Open until filled  Full or Part Time:               Part-time (21 hours/week) Location:                            Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...
    ápr. 24.
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...
    ápr. 23.
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    ápr. 23.
  • ServiceDesk, L1 szintű munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...
    ápr. 23.
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 23.
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    ápr. 23.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim