It support, helpdesk állások, munkák Nógrád megyében

11 db találat Szűrés
  • Manage incoming phone calls, emails and cases. Assisting customers with billing and contract related requests. Educating customers and answering general questions about the supported software. Reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subc...
    nov. 26.
  • Handling incoming problems reported by customers, actively participating in resolving these issues and forwarding them to your superiors if necessary Solving user level problems independently Maintaining daily, active contact with support engineers to successfully solve technical...
    nov. 26.
  • Belső feladatok Saját fejlesztésű ERP rendszer használatának elsajátítása Céges találkozókon, megbeszéléseken való részvétel Belső tudásanyagok bővítése Együttműködés a fejlesztői csapattal, fejlesztések specifikálása, ellenőrzése, tesztelése Projektek és belső munkavégzések pont...
    nov. 25.
  • Projekt kapcsán az ügyféligények felmérése, koncepció kidolgozása, szükséges fejlesztések megtervezése, specifikálása Elfogadott koncepció alapján prototípus kialakítása, kapcsolódó fejlesztések ellenőrzése, beillesztése a folyamatokba. Oktatások megtartása, tesztelés, tesztüzemi...
    nov. 25.
  • Találja meg a kincset, és nyerjen!
    Regisztráljon, tegye elérhetővé önéletrajzát és nyerjen 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • IT Service Desk Agent (Level 1.5) with Portuguese

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan végezhető
    To provide first line service desk support to external customers, assisting them with hardware and software problems via phone, or email or other communication solutions (Eg. Chat, self-service Portal).  The IT Service Desk Agent is responsible for the day provision of the Servic...
    nov. 19.
Pályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítőim Állásértesítőim