Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
95 db találat
Szűrés
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...tegnap 14:40 -
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...tegnap 11:17
-
Vállalati Netbank, Vállalati App, Direct Bank felhasználói támogatása telefonon és írásban A fenti rendszerekkel kapcsolatos problémák/panaszok kivizsgálása, megoldása/eszkalálása üzemeltetés/szállítók felé Ügyfelekhez történő helyszíni kiszállások megszervezése Hatályos jogszabá...tegnap 10:04
-
Customer support, providing assistance and resolving customer inquiries. Maintaining regular contact with customers to ensure effective communication and address their needs. Collaborating with software vendor to address product-related issues and gather necessary information for...tegnap 17:50
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...tegnap 16:05
-
A rendszer működésének biztosítása, továbbfejlesztése Új hardverek üzembe helyezése és telepítések megvalósítása, frissítése Szerverek adminisztrációja Window operációs rendszerrel Active Directory, VMware és egyéb szerverszolgáltatások adminisztrációja Kliens-szerver alkalmazáso...tegnap 15:20
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...tegnap 15:10
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...tegnap 15:05
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogatás...tegnap 11:45
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Egyedi fejlesztésű informatikai alkalmazások üzemeltetése Üzemeltetői szintű hibaelhárítás Módosítások, frissítések telepítése Rendszerek monitoring lefedettségének folyamatos fejlesztése Felhasználók szakértői és IT támogatása L2-L3 szintentegnap 11:03
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...tegnap 09:40
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása Számítógépes hálózatok, munkaállomások felügyelete, karbantartása Munkaállomások üzembe helyezése Azure környezet kezelése, karbantartása Napi üzleti, igények kezelése, felhasználók rés...tegnap 09:10
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 08:00 -
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 17.
-
In this position you will join a new Mainframe network team in Hungary, supporting various MF clients from zConnectivity point of view. Your clients will come from Nordic, DACH, and BeNeLux regions, so it is a good opportunity to work with people with different backgrounds and at...ápr. 17.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 17.
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ápr. 17.
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ápr. 17.