-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokTracking and following up on E-learning progress and completion, ensuring that employees' development activities are up to date and well-documented...
November 07. -
HR adminisztrátor
1133 Budapest, Kárpát utca 1b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Új munkatársak toborzása, interjúztatása és felvétele
- Kapcsolattartás a partnerekkel, szállodákkal és közvetítő cégekkel
- Munkaszerződések, beléptetések, kiléptetések adminisztrálása
- Dolgozói iratok (tartózkodási engedélyek, adószámok, TAJ, lakcímek) rendszerezése és naprakészen tartása
Október 28.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!