-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva 1 órája -
-
Projektvezető (Nyíregyháza)
Szabolcs-Szatmár-Bereg,Nyíregyháza
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokkal együttműködve.
- A munkaköröd egyik sarkalatos pontja a fluktuáció csökkentése és a partnerekkel való szoros kapcsolat ápolása, megtartása.
November 14. -
Projektvezető (Diák üzletág)
Magyarország,Zala,Zalaegerszeg
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Folyamatos kapcsolattartás e-mailen, telefonon, illetve személyesen a megbízókkal és a diákokkal.
- Az irodába beérkező érdeklődők tájékoztatása az éppen aktuális munkáinkról.
- Létszámigények naprakész nyilvántartása és jelenléti ívek begyűjtése partnereinktől, munkavállalói állomány vezetése.
November 03.• Előre sorolva 1 órája -
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva 1 órája -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva 1 órája -
Személyügyi adminisztrátor
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
November 14. -
2233 Ecser, Karzol utca 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Orosz középfok • Ukrán középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok* Teljes körű bevándorlási ügyintézés: Munkavállalási és tartózkodási engedélyek beszerzése és meghosszabbítása. * Dokumentumkezelés: Bevándorlási ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok, dokumentumok előkészítése. * Elektronikus és személyes ügyintézés és kapcsolattartás bevándorlási és ezen...
Tegnap 13:55 -
-
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyhöz és bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése
- Munkaidő- és szabadságnyilvántartások kezelése, egyeztetése és ellenőrzése
- Bérszámfejtés előkészítése, ellenőrzése, a bérutalás lebonyolítása
Tegnap 10:02 -
7030 Paks, Vasút utca 1.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A teljes körű munkaügyi adminisztráció precíz és naprakész vezetése.
- A munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos teljes adminisztratív folyamat kezelése (dokumentációk előkészítése, adatbázis frissítése).
Tegnap 14:25 -
-
Tréner
Komárom
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési folyamatokhoz fűződő, certifikációkkal kapcsolatos elméleti és gyakorlati vizsgáztatás megszervezése, lebonyolítása
- Vizsgalapok kiértékelése, visszajelzés adása a területi vezetőknek
- Certifikációk, vizsgalapok elkészítésében, fejlesztésében való részvétel
- Belső auditok elvégzése
Október 30. -
-
HR asszisztens
Déryné Központ - Budapest, Reitter Ferenc u. 132-J, 1131Br. 300e - 300e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Be-és kiléptetési folyamat koordinálása
- Bérszámfejtés előkészítésével, ellenőrzésével kapcsolatos teendők intézésében való együttműködés
- Munkaszerződések, munkaszerződés módosítások készítése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Üzemorvosi vizsgálatok intézése
- Szabadságok kezelése
November 14. -
Munkavédelmi asszisztens
2040 Budaörs, Szabadság út 301.
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Bérszámfejtő / Payroll specialist
Hibrid • Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtési folyamatok teljes körű előkészítése, kezelése
- Napi szintű kapcsolattartás és adatszolgáltatás a külső bérszámfejtőcég részére
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó statisztikák, riportok elkészítése
- Bérproblémák kezelése
- Kiés belépő munkavállalók rögzítése a bérszámfejtőcég részére
November 13. -
HR asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Vasút utca 15.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Onboarding folyamatok működtetése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása (munkaszerződések, munkaköri leírások, módosítások elkészítése)
November 27. -
-
Munkaügyi adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beléptetés ügyintézése (onboarding, új munkavállalók személyes fogadása, adategyeztetés, megfelelő igénylések leadása a ticket rendszeren keresztül);
- Munkaszerződések és módosítások készítése, változások kezelése;
- Kilépők ügyintézése (kilépés folyamat koordinálása és a távozó kolléga tájékoztatása);
November 27. -
Munkaügyi és HR munkatárs
4400 Nyíregyháza, Keleti 2. u.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás, kiválasztás folyamatának kézben tartása
- Beléptetés, kiléptetés folyamatának bonyolítása
- Munkavállalók személyi anyagának rendszerezése, adminisztrációja
- Bérszámfejtéssel és egyéb szakterületekkel szoros együttműködés, kapcsolattartás
November 03.• Előre sorolva november 27. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- a betöltetlen álláshelyek meghirdetése, nyomon követése; állásinterjúk szervezése
- a munkaszerződések elkészítése, azok munkakörváltozáskori felülvizsgálata, módosítása;
- a ki- és belépőkről napi létszámnyilvántartás vezetése, személyügyi adatbázis kezelése;
November 26. -
-
HR ügyintéző
9027 Győr, Juharfa utca 4.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzással, kiválasztással kapcsolatos támogató és adminisztratív feladatok ellátása
- Munkavállalók be- és kiléptetésének ügyintézése
- Munkaszerződések, munkaköri leírások, egyéb munkaügyi dokumentumok készítése
- Bérszámfejtés előkészítése: szabadságok, táppénz, egyéb elszámolandó tételek adminisztrálása
November 25. -
-
Toborzó HR munkatárs(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Önéletrajzok szűrése, jelöltek felkutatása adatbázisból, telefonos előszűrés
- Interjúk szervezése és megtartása
- Kapcsolattartás a jelöltekkel
- Szakmai, nyelvi és képesség tesztek lebonyolítása
- Beléptetések koordinálása és kapcsolattartás a munkaügyi területtel
November 19.• Előre sorolva november 25. -
Irodavezető
Magyarország,Zala,Zalaegerszeg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- egyrészt ő felel az iroda zavartalan működéséért (pl. bérleti díjak, irodaszerek, jelenléti ívek kezelése)
- segíti a munkatársak munkaügyeit (jelenléti ívek, beléptetés, táppénz, szabadságigény, stb.)
November 24.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!