-
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva november 23. -
HR koordinátor
1097 Budapest, Táblás utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Toborzásban, kiválasztásban való aktív részvétel,
- Önéletrajzok keresése és szűrése adatbázisokban,
- Telefonos interjúk lebonyolítása,
- Állásinterjúk megszervezése, azokon való részvétel,
- Hirdetési felületek és Facebook oldalak kezelése,
- HR adminisztrációs feladatok ellátása,
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
Munkaügyi munkatárs
1117 Budapest, Budafoki út 107.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyi feladatok teljes körű ellátása (beléptetés, kiléptetés, biztosítotti bejelentés)
- Munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók elkészítése, módosítása
- Munkaidő nyilvántartás karbantartása és ellenőrzése
- Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
November 20. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative support across HR processes (employment contracts, changes, employee records, onboarding/offboarding).
- Taking care of ticketing tool and solving incoming tickets/requests.
- Communicate with employees and managers regarding HR policies, processes, and inquiries.
November 20. -
-
Projektvezető
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-diákokkal, nyugdíjasokkal és ügyfelekkel való kapcsolattartás; -toborzási feladatok ellátása; -social média felületek kezelése (LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok); -hirdetések megírása, platformok karbantartása; -igények felmérése, beosztások készítése, kezelése; -diákok/nyugdíjasok...
November 04. -
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
Projektvezető (Nyíregyháza)
Szabolcs-Szatmár-Bereg,Nyíregyháza
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokkal együttműködve.
- A munkaköröd egyik sarkalatos pontja a fluktuáció csökkentése és a partnerekkel való szoros kapcsolat ápolása, megtartása.
November 14. -
Személyügyi adminisztrátor
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
November 14. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtési feladatok teljeskörű ellátása (hóvégi és hóközi számfejtés)
- Számfejtett juttatások ellenőrzése
- Béren kívüli juttatások előkészítése, rögzítése
- Havi adó- és járulék bevallások, munkaügyi statisztikák előkészítésében való aktív részvétel
Október 30. -
-
Személyügyi ügyintéző
1149 Budapest, Mogyoródi út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokHumánpolitikai feladatok ellátása, ezen belül köznevelési jogviszonnyal és munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása napi szinten az SAP/KIRA programban (kinevezés, módosítás, jogviszony megszüntetés, hiányzás jelentések rögzítése, változó bér, köznevelési foglalkoztatotti jutalom, egyéb...
Október 29. -
HR Partnertámogató Munkatárs
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ellátja a munkavállalók és egyéb jogviszonnyal rendelkezők beléptetésével, kiléptetésével és a munkaviszony-változással járó feladatokat
- Elkészíti a munkavállalói szerződéseket magas minőségben és a törvényben meghatározott határidőre.
November 12. -
-
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10. -
-
Internship HR Global Mobility (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- You contribute to global HR projects (e.g., rewards, global mobility, people experience) and assist in day-to-day team activities.
- You coordinate the international assignment program for high potentials, including planning, communication, and administrative tasks.
Tegnap 13:57 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- You contribute to global HR projects (e.g., rewards, global mobility, people experience) and assist in day-to-day team activities.
- You coordinate the international assignment program for high potentials, including planning, communication, and administrative tasks.
Tegnap 13:56 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Maintaining training system elements (Veeva)
- Coordinating and developing new training modules ("training packages" with documents and practical side-by-side training elements)
- Ensuring accurate data entry and system updates
Tegnap 15:20 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee and continuously improve all HR administrative processes, including contract management, employee data, and compliance documentation.
- Lead compensation and benefits strategy: review and implement reward frameworks.
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a dedicated and responsible member of our Recruiting team, you are in charge of managing all student recruitment activities across Germany, Austria, and Switzerland. In this role, you work closely with the respective Hiring Managers to ensure a smooth, efficient, and professional recruitment...
November 25. -
HR Generalist (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Ensure accurate and timely preparation of payroll-relevant data
- Provide reliable HR operations support throughout the entire employee lifecycle (e.g., onboarding and offboarding, issuing certificates, sickness and absence matters, etc.)
- Maintain compliant, efficient, and well-documented HR processes
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversight of the Finance & HR Department, including direct management of one team member and reporting directly to the CFO France.
- Preparation of monthly cash flow forecasts to support financial planning.
November 20. -
People Organisation Expert
Hibrid • Aon Schweiz AG, Vulkanstrasse 106, 8048 Zürich
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Supervise and ensure timely delivery of salary payments, annual salary certificates, stock options certificates and annual statements related to AVS, cross-borders, accident and sickness insurances
- Liase with Finance and pensions specialists and our payroll provider
November 20.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állások, munkák hr adminisztráció kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!