-
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Irodai asszisztens (Részmunkaidős/heti 20 óra)
1113 Budapest, Daróczi út 1-3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Francia alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Beérkező levelek iktatása
- A telephelyek közötti belső posta folyamatos szervezése
- Adminisztratív feladatok ellátása (létszám és szabadság nyilvántartás)
- Vendégek fogadása
- Értekezletek szervezése és a szükséges feltételek biztosítása
- Irodaszerek utánpótlása, szétosztása
- Általános irodai rend fenntartása
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Irodai adminisztrátor
MONYO Brewing Co. - Sörfőzde - Budapest, Gyömrői út 148, 1103Br. 602e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- irodai folyamatok lebonyolítása
- rendelések feldolgozása
- kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás
- belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Október 30. -
Raktári adminisztrátor
1097 Budapest, Fegyvergyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktározási tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Árubevételezések ügyintézése
- Számlázási folyamatok kezelése
- Szavatosság és készlet ellenőrzés
- Leltári adminisztráció
- Készlet helyesbítések elkészítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal (szállítás, értékesítés)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
DATABASE
Főbb feladatok- Data and Systems Management: Take ownership of managing and maintaining the school’s core educational information systems (e.g. Google Workspace, iSAMS, Toddle), ensuring that student and academic data are accurate, consistent, and up to date. Work closely with teachers, leaders, and the IT...
November 07.• Előre sorolva november 19. -
-
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
November 17. -
Senior rendszermérnök (Adatbázis adminisztrátor)
Hibrid • 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MSSQL • SQL • DATABASE • BACKUP • WINDOWS • POWERSHELL • POSTGRESQL • AZURE • POWERBI • ADATTÁRHÁZ • GDPR
Főbb feladatok- MSSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása és karbantartása különböző környezetekben (fejlesztés, tesztelés, éles üzem).
- Adatbázisok teljesítményének optimalizálása, indexek és lekérdezések finomhangolása.
- Biztonsági mentési és visszaállítási stratégiák tervezése és megvalósítása MSSQL-ben.
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
Customer Master Data Management Administrator gyakornok
Hibrid • 1123 Budapest, Nagyenyed utca 8/14.Br. 2 648 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKülönféle ERP rendszerekkel (főleg SAP), Salesforce & C360, TPH & Reltio, valamint külső eszközökkel való munkavégzés a számlák pontos osztályozása érdekében...
Tegnap 10:08 -
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Reception and Customer Service: Welcome parents, students, and visitors with a friendly and professional attitude. Assist them with their needs, provide information, and direct inquiries appropriately. - Communication Management: Handle phone calls, emails, and messages from parents and clients...
November 07.• Előre sorolva november 19. -
-
Adminisztrációs és azonosító diákmunka - Microsec
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztrációs feladatok ellátása annak érdekében, hogy a háttérfolyamatok zökkenőmentesen működjenek...
November 20. -
Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 035 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépőkártyák kiadása, átvétele, kapcsolódó dokumentáció kezelése
- Napi irodai jellegű, adminisztrációs munkák elvégzése (beérkezett és kiküldendő dokumentumok kezelése, szkennelése, irattározása, rendszerezése, adott esetben borítékolás, címzés stb.)
November 20. -
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
Tegnap 10:04 -
French Speaking Procurement Administrator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Providing prompt system support and guidance to employees across the globe on how to use our different procurement tools and systems
- Approval and vetting of orders (shopping carts) placed on our internal procurement system (SRM)
- Timely creation of Purchase Orders in SAP
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatokProcure to Pay Process Maintenance & Construction:...
Tegnap 15:24 -
-
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Customer Master Data Management Administrator Intern - Diákmunka
Távmunka / Remote • Opcionális irodaBr. 2 648 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokWorking with various ERP systems (mainly SAP), Salesforce & Reltio, as well as external tools to classify the accounts in an accurate way; He/she will be supported by the Lead Data Stewards in the various ES EMEA organizations...
Tegnap 10:08 -
Irodai adminisztrátor
1034 Budapest, Zápor utca 4.Nettó 250e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció (NEM MARKETINGES MUNKA!)...
Október 29. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Bérszámfejtő Munkatárs / Adminisztrátor
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- fokozatosan sajátíthatod el a bérszámfejtés és TB ügyintézés alapjait
- eleinte a bérszámfejtési folyamatok előkészítésében és adminisztrációjában veszel részt, később pedig önállóan kezeled a kis- és nagyvállalati partnereink teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyeit
November 15. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs állások, munkák Budapesten
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!