-
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs (6 órás, határozott időre)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 29. -
Office assistant
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatokCégünk Budapest 9. kerületébe irodai munka napi tevékenységének támogatásához keres munkatársat teljes munkaidőben, napi 8 órás munkavégzésre, heti 5 alkalommal kiemelt fizetéssel. Feladatok: - tea-konyha és étkező rendben tartása - mosogatógép elindítása, tiszta edények szekrénybe való elpakolása...
Október 28.• Előre sorolva tegnap 15:25 -
Irodai adminisztrátor, adatrögzítő - Diákmunka
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.Nettó 2 005 - 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztratív irodai feladatok ellátása
- kollégákkal való szoros együttműködés
- iratok lefűzése, szkennelése, borítékolása
- dokumentumok archiválása, mentése, átnevezése
November 19. -
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
French Speaking Administrative Assistant - Inside Sales
Hibrid • Computacenter Services Kft. - Budapest, Soroksári út 30, 1095
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- You gather and manage accurate data using business tools
- You prioritize and coordinate work schedules to meet deadlines and business needs
- You support various administrative and organizational tasks
- You manage and control administrative processes
November 01.• Előre sorolva tegnap 08:15 -
-
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodai adminisztrátor
MONYO Brewing Co. - Sörfőzde - Budapest, Gyömrői út 148, 1103Br. 602e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- irodai folyamatok lebonyolítása
- rendelések feldolgozása
- kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás
- belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Október 30. -
Raktári adminisztrátor
1097 Budapest, Fegyvergyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktározási tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Árubevételezések ügyintézése
- Számlázási folyamatok kezelése
- Szavatosság és készlet ellenőrzés
- Leltári adminisztráció
- Készlet helyesbítések elkészítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal (szállítás, értékesítés)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
French Speaking Procurement Administrator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Providing prompt system support and guidance to employees across the globe on how to use our different procurement tools and systems
- Approval and vetting of orders (shopping carts) placed on our internal procurement system (SRM)
- Timely creation of Purchase Orders in SAP
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19. -
Junior Sales Order Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokEfficient Order Processing: Own the timely, accurate entry of sales orders into the system, ensuring compliance with customer SLAs and expectations...
November 01.• Előre sorolva november 19. -
-
Projekt asszisztens
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok•Projektek teljes körű adminisztratív és operatív támogatásában, a projektvezetők munkájának segítésében •Alvállalkozói megrendelések, szerződések és teljesítési igazolások előkészítésében, nyomon követésében és archiválásában •Projektütemtervek, mérföldkövek és határidők figyelésében,...
November 03.• Előre sorolva tegnap 09:15 -
-
German Speaking HR Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
November 18. -
-
Back office munkatárs
Hibrid • 1191 Budapest, Bethlen Gábor utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítással kapcsolatos ügyféligények, kérések folyamatának koordinálása, intézése
- Dokumentumok, szerződések kezelése
- Telefonos és e-mailes kapcsolattartás az ügyféllel
- Információ-átadás az ügyfeleknek a biztosítási szolgáltatásokról
Október 26.• Előre sorolva november 19. -
Képzésszervezési és adminisztrációs technikus
1096 Budapest, Haller utca 2.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szakmai tanfolyamok adminisztrációja: Felnőttképzési adminisztrációs rendszer kezelése, jelentkezések nyilvántartása, időpontok egyeztetése
- Tananyagok előkészítése, oktatási háttéranyagok összeállítása
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Hitelcentrum dokumentációs munkatárs (3 hónapos szerződés)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Irattározási feladatok ellátása;
- Dokumentumok rendszerezése, archiválása és nyilvántartása a belső szabályzatoknak megfelelően;
- Adminisztratív támogatás biztosítása;
- Ügyfelek kérésére igazolások és kimutatások elkészítése, kiküldése;
Tegnap 16:14 -
French or German Speaking Junior Sales Order Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokEfficient Order Processing: Own the timely, accurate entry of sales orders into the system, ensuring compliance with customer SLAs and expectations...
November 01.• Előre sorolva november 19. -
-
Contract Administrator (1 year fix-term)
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Create and implement customer contracts in SAP, maintain the changes
- Daily operations of the Accounts that assigned to you
- Demand creation based on delivered information via requests from Service Management
November 12.• Előre sorolva november 18. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs állások, munkák IX. kerületben
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!