Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support állások, munkák Budapesten
512 db találat
Szűrés
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ápr. 17.
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételeápr. 16.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ápr. 15.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...ápr. 14.
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...tegnap 16:30
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...tegnap 13:22
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...ápr. 14.
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...tegnap 00:40
-
Job Description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ápr. 17.
-
Job description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ápr. 17.
-
Provide IT support to executives and directors in Vantage Towers with their desktop, printers, video conferencing, access, installation of software. Responsible for driving down the incidents, problem, trouble tickets, service request trends, resource management and stakeholder m...ápr. 13.
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ápr. 17.
-
Informatikai segítségnyújtás és a help desk: a Szállás csoport Magyarországon (Miskolc és Budapest) és Horvátországban dolgozó kollégáinak műszaki támogatása telefonon, online, e-mailben vagy személyesen Segítségnyújtás hardver és szoftver telepítésében, konfigurálásában és karba...ápr. 14.
-
Microsoft alapú notebookok és PC-k szoftverkörnyezetének telepítése, konfigurálása, karbantartása, Felhasználói munkaállomások fizikai környezetének kialakítása (kábelezés, kihelyezés, stb.) Windows és Android alapú mobil eszközök (tabletek, telefonok) telepítése, konfigurálása,...ápr. 14.
-
Handles inquiries via email from customers and/or internal parties Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and respective sequencin...tegnap 10:33
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 14.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 14.