-
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
December 01.• Előre sorolva december 4. -
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német felsőfok
Főbb feladatok- Szerződések és a hozzájuk kapcsolódó adatlapok előkészítése meglévő sablonok alapján, magyar és német nyelven
- Szerződéses adatok strukturált nyilvántartása és naprakészen tartása elektronikus táblázatokban; dokumentumkezelés és archiválás
December 01. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a hallgatók (személyes, tanulmányi és pénzügyi) adatainak kezelése, hallgatói ügyfelek kiszolgálása
- a NEPTUN tanulmányi rendszer és a POSZEIDON ügyviteli (iktató és irattári) rendszer kezelése
November 11. -
-
Hallgatói koordinátor – tanulmányi ügyintéző
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Mobiltelefon • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAz Informatikai Kar angol nyelvű képzéseiben részt vevő külföldi hallgatók adminisztratív támogatása, segítése, kapcsolattartás (hallgatókkal, programkoordinátorral, mentorokkal), a munkakörhöz tartozó statisztikák, adatszolgáltatások és beszámolók összeállítása, nemzetközi hallgatók tanulmányi...
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodai koordinátor
1053 Budapest, Papnövelde utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztrációs, ügyviteli, szervezési és egyéb feladatok ellátása
- szervezeti vezetők munkájának támogatása
- email fiókok, telefonok, szervezeti weboldalak kezelése
- iroda mindennapi működésének ellátása
- hivatalos levelek, szerződések, munkaügyi dokumentumok előkészítése, nyomon követése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai koordinátor
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
- vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
- levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodai munka HR osztályon - Diákmunka
Br. 2 500 - 2 500 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Dokumentumok archiválása, lefűzése, nyomtatása
- Excel adminisztráció
- Bérpapírok kiosztása
- Munkavállalók kérdésinek megválaszolása
- Riportok készítése
- Társosztályokkal írásos kommunikáció
- Céges események szervezése, koordinálása
December 02. -
Back Office Assistant
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.Br. 528e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling invoice-related tasks
- Preparing various daily, weekly, and monthly reports, and uploading the received data into the company’s internal systems
- Performing general administrative tasks
- Carrying out additional ad hoc tasks (e.g. quotation requests, ordering supplies, etc.)
December 03. -
Front Office munkatárs
Hibrid • Budapest, elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
- Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
November 25. -
Irodai ügyfélreferens – Kaposvár (SR iroda)
KaposvárNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel történő telefonos és személyes egyeztetés az ingyenes padlásfödém szigetelési programról
- Visszahívások kezelése, időpontok egyeztetése
- Adminisztratív feladatok ellátása (adatkezelés, dokumentáció)
- Ügyfélkommunikáció támogatása a padlásfödém szigetelési folyamatban
November 27.• Előre sorolva december 2. -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
HerceghalomNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív feladatok: bizonylatok, szállítólevelek feldolgozása, szkennelése, rendszerezése, archiválása...
November 12. -
Export irodai értékesítési képviselő /Export Inside sales representative
1239 Budapest, Ócsai út
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kezeli a bejövő ügyfélhívásokat,
- Kapcsolatot tart a már meglévő ügyfelekkel,
- Adminisztrálja a rendeléseket,
- Szorosan együttműködik a társosztályokkal, különösen a gyártástervezéssel,
- Kezeli a reklamációkat, és
- Egyéb adminisztratív feladatokat lát el.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Fürdőszoba webshop adminisztrátor irodai munkatárs állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!