-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokWEBSHOP ADMINISZTRÁCIÓ - ONLINE MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA: - termékek rendelése beszállítói B2B platformokon - ügyfelekkel való kapcsolattartás rendelésekkel kapcsolatban - beérkező áru bevételezése - webshop termékadatbázis frissítése, ellenőrzése - számlázás, kasszakezelés - értékesítő és...
December 05. -
-
Webshop adminisztrátor
1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.Br. 500e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A webshop admin felületének napi szintű kezelése – termékek, ajánlatok, adatok frissítése.
- Ajánlati adatlapok véglegesítése és feltöltése a rendszerbe.
- Termékleírások, képek, árak és feedek ellenőrzése, naprakészen tartása.
- Kapcsolattartás és egyeztetés partnereinkkel – e-mailben vagy telefonon.
November 25. -
Recepciós-irodai asszisztens (azonnali kezdéssel)
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi munkájának hatékony támogatása,
- az ügyvezető, a kollégák és az irodavezető munkájának támogatása,
- a kimenő és beérkező csomagok, levélpostai küldemények kezelése, iktatása,
- telefonhívások, e-mailek fogadása, továbbítása, illetve szükség szerinti utókövetése,
November 19.• Előre sorolva 22 órája -
-
Front office munkatárs
1082 Budapest, Futó utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vendégekkel történő kommunikáció, telefonok és e-mailek kezelése - Foglalások kezelése, számlázás, vendégek be- és kijelentkeztetése - Kapcsolattartás a szálloda már részlegeivel - Adminisztratív feladatok ...
December 05. -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Irodai asszisztens
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
December 05. -
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva 22 órája -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Irodai asszisztens
1068 BudapestBr. 500e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási ajánlatok előkészítése, rögzítése a saját fejlesztésű rendszerünkben,
- Partnercégekkel való kapcsolattartás,
- Kiemelt Megbízotti kérdések megválaszolása, értékesítési adminisztráció támogatása e-mailben és telefonon,
November 28. -
-
Irodai ügyintéző
1134 Budapest, Csángó utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)
- csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, rögzítése, átadása a futárnak
- kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)
- irodai adminisztráció
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Front office munkatárs
Shopmark - Budapest, Üllői út 201, 1191
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Páciensek fogadása, irányítása és regisztrálása
- Telefonhívások fogadása és kezelése
- Időpontok egyeztetése, adminisztrációs feladatok ellátása
- Számítógépes rendszer használata, páciens és egyéb adatok rögzítése
- Leltározási feladatok ellátása
- Páciensek szakszerű tájékoztatása
- Pénztár kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
Irodai adminisztrátor, adatrögzítő - Diákmunka
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.Nettó 2 005 - 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztratív irodai feladatok ellátása
- kollégákkal való szoros együttműködés
- iratok lefűzése, szkennelése, borítékolása
- dokumentumok archiválása, mentése, átnevezése
November 19. -
Irodai ügyintéző, adminisztrátor
1118 Budapest, Sasadi út 78.Br. 400e - 450e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás • 450e Ft éves bónusz
- Részmunkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Napi 6 óra munkaidő
- Árajánlatok és számlák írása és küldése partner cégeink számára, magyar és angol nyelven
- Kapcsolattartás partner cégeinkkel írásban és telefonon
- Központi telefonszám felvétele, ügyintézés
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
November 26. -
-
Irodai asszisztens
1163 Budapest, Cziráki utca
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a kollégákkal és a nevelőszülőkkel (szóban, írásban és telefonon)
- Bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása (postakönyv vezetése)
- Adatbázis kezelés, beérkező adatok rögzítése,
December 02. -
-
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
November 18. -
Irodai export- import ügyintéző
Budapest, XVIII. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Manifesztek és egyéb légügyi dokumentumok készítése
- Veszélyes küldemények repülésbiztonsági ellenőrzése
- Élő állatok repülésbiztonsági ellenőrzése
- Légijárművekkel kapcsolatos egyéb dokumentációk - Word, Excel kimutatások vezetése és készítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Pontos adatrögzítés
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Fürdőszoba webshop adminisztrátor irodai munkatárs állások Budapesten (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!