-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokDokumentumok scannelése, iktatása Adatok rögzítése céges rendszerekben️ Egyéb adminisztratív kisegítés – egyszerű, gyorsan tanulható feladatok...
November 21. -
Irodai asszisztens német nyelvtudással
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
-
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német felsőfok
Főbb feladatok- Szerződések és a hozzájuk kapcsolódó adatlapok előkészítése meglévő sablonok alapján, magyar és német nyelven
- Szerződéses adatok strukturált nyilvántartása és naprakészen tartása elektronikus táblázatokban; dokumentumkezelés és archiválás
December 01. -
Irodai munka HR osztályon - Diákmunka
Br. 2 500 - 2 500 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Dokumentumok archiválása, lefűzése, nyomtatása
- Excel adminisztráció
- Bérpapírok kiosztása
- Munkavállalók kérdésinek megválaszolása
- Riportok készítése
- Társosztályokkal írásos kommunikáció
- Céges események szervezése, koordinálása
December 02. -
Back Office Assistant
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.Br. 528e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling invoice-related tasks
- Preparing various daily, weekly, and monthly reports, and uploading the received data into the company’s internal systems
- Performing general administrative tasks
- Carrying out additional ad hoc tasks (e.g. quotation requests, ordering supplies, etc.)
December 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!