-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Jogi asszisztens
4030 Debrecen, Vámraktár utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfélpanaszokkal és kárügyekkel kapcsolatos feladatokban való aktív közreműködés
- Kárügyeket, biztosításokat érintő nyilvántartások, kimutatások készítése
- Folyamatos kapcsolattartás a biztosítókkal
- Egyéb, az ügyviteli tevékenységet érintő feladatok ellátása
November 20. -
Irodai koordinátor
1135 Budapest, Kisgömb utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Hazai és nemzetközi rendezvények előkészítése és lebonyolítása
- Vevői rendelések kezelése, termelésbe ütemezése
- Partneri adatlapok, belistázások adminisztrációja
- Termékcímkék kezelése, online rendszerek adminisztrálása
- Beérkező és kimenő számlák kezelése, kimutatások készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Felsőfokú végzettség (építészet, mérnöki, közgazdaság, üzletfejlesztés előny)
- Előnyt jelent: fit-out vagy építőipari projektkoordinációs 1-2 éves tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) ismeret
- Precizitás, problémamegoldó attitűd, jó időgazdálkodás
November 11. -
Tervezési iroda asszisztens
1112 Budapest, Dió utca 3.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- részvétel projektek adminisztrációjában
- szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
- pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
- kimutatások készítése a vezetés részére
- megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
Október 31.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodavezető (Felsőfokú Végzettséggel)
1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi Vezetés és Kontroll (kulcsfeladat):
- A cég pénzmozgásainak heti, havi szintű nyomonkövetése
- Vevő- és szállítófolyószámlák karbantartása, valamint a kintlévőségek menedzselése és behajtása.
- Banki műveletek és folyószámlamozgások napi ellenőrzése, banki adatszolgáltatási táblázatok kitöltése.
November 20. -
Kommunikációs asszisztens
1088 Budapest, Múzeum utca 17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kreatív tartalmak készítése (szöveg, kép, videó, animáció)
- Social media fiókok (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, LinkedIn) aktív kezelése
- Tartalomgyártás: posztok ütemezése, optimalizálása, rövid videók készítése, magabiztos szereplés kamerák előtt
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Értékesítési és beszerzési asszisztens
1134 Budapest, Angyalföldi út 5.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- árubeszerzési feladatok ellátása, beleértve fuvarszervezést és vámügyintézést
- gépátadások szervezése
- webshop termékek és bannerek karbantartása
- a webshopon és e-mailen keresztül beérkező rendelések megválaszolása, összeállítása és futárral való kiszállításának megszervezése (csapatmunkában)
November 18. -
-
Projekt asszisztens
Budapest
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tapasztalt projektvezetővel együttműködés az ügyfelek kiszolgálásában. - Cél az önálló SEO projektvezetés megtanulása, és minél hamarabb kisebb projektek önálló vezetése felügyelet mellett. - A munkakör betöltéséhez kapcsolódó online marketing ismeretek megszerzése segítségünkkel. - A meglévő és...
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
November 02.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17. -
-
Irodai adminisztrátor
MONYO Brewing Co. - Sörfőzde - Budapest, Gyömrői út 148, 1103Br. 602e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- irodai folyamatok lebonyolítása
- rendelések feldolgozása
- kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás
- belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Október 30. -
Beszállítói minőségbiztosítási ellenőr (Supplier Quality Inspector)
Hibrid • GE Vernova - Budapest, Bence u. 3, 1138
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszállítói együttműködés: 20–30 beszállító koordinálása, kapcsolattartás a Beszerzés, Mérnökség és Minőségügy területekkel.
- Minőség és megfelelőség: a beszállítói folyamatok és termékek megfelelőségének biztosítása rajzoknak, előírásoknak és szabványoknak megfelelően.
Október 30. -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
Személyi asszisztens / Személyi titkár
Budapest, XIV. kerület
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Igazgatósági tag (alelnök) munkájának szakmai támogatása, személyi asszisztensi, adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása
- Több vállalatcsoport agilis, proaktív szakmai menedzselése, alelnök céges és magánügyeinek intézése
Október 30. -
-
Energiakereskedelmi főmunkatárs
3271 Visonta, Erőmű utca 11.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Villamosenergia-rendszer törvényi szabályozásának követése
- Villamosenergiakereskedelmi szerződések előkészítése, megkötése és nyilvántartása
- Külföldi és belföldi villamosenergia piacok figyelése és értékelése
Október 28. -
-
Minőségbiztosítási asszisztens csoportvezető
2040 Budaörs, Vasút utca 13.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Minőségbiztosítási asszisztensi csapat operatív feladatainak irányítása
- Csapat erőforrásainak megfelelő elosztása, priorizálása, kezelése
- Rendszeres egyeztetés és beszámolás a minőségbiztosítási vezetőnek
November 11.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!