-
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10. -
-
Igazgatói asszisztens - biztonsági területre
1117 Budapest, Budafoki út 79.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a biztonsági igazgató napi munkájának operatív és adminisztratív támogatása,
- értekezletek, megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek, előterjesztések, prezentációk készítése,
- beérkező dokumentumok, jelentések kezelése, rendszerezése, továbbítása,
- kapcsolattartás belső szervezetekkel, külső partnerekkel,
November 06. -
-
Szakmai titkár
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az Értékesítési Igazgató szakmai és koordinációs támogatása
- Elemzések készítése és javaslatok kidolgozása a szervezeti működés fejlesztésére
- Kompetenciafejlesztő képzések, tréningek és rendezvények szervezése
- Munkavállalói fórumok koordinálása, riportok készítése
November 06. -
-
Klinika menedzser
1027 Budapest, Fekete Sas utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Napi operáció irányítása: recepció, nővér- és asszisztencia, műtő/kezelők, fekvő részleg működtetése, műszaktervezés.
- Minőség és betegbiztonság: higiénés/infekciókontroll protokollok, WHO checklist, eszkalációs rend, incidensek kivizsgálása.
November 06. -
Telefonkezelő/recepciós
1125 Budapest, Szarvas Gábor út 36.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Arab anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Beérkező hívások fogadása, továbbítása és üzenetek rögzítése.
- Látogatók fogadása és tájékoztatása udvarias, professzionális módon.
- Kisebb adminisztratív feladatok ellátása (rendelések, szállítások, foglalások intézése stb.).
November 21. -
Adminisztrátor
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Operatív vezető munkájának támogatása
- Követeléskezelés
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!