-
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Vámügyintéző / Vámügyi adminisztrátor
Jászfényszaru
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Vámügyi tevékenységgel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
- Az áruk érkezésének elektronikus bejelentése, a vonatkozó számlák adatainak rögzítése
- Beérkező szállítmányok okmányainak átvétele, információ biztosítása azok mozgásáról
- Folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal és a hatóságokkal
December 04. -
Termelési asszisztens
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Logisztikai ügyintéző /Adminisztrátor (2 műszakban)
2040 Budaörs, Vasút utca 9.Nettó 320e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktári adminisztrációs feladatok ellátása
- Érkező és induló gépjárművek okmánykezelése, szállítólevelek kiállítása
- Bevételezések készítése
- Raktári programok kezelése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Kapcsolattartás a szállítási illetve vevőszolgálati osztályokkal
- Napi riportok készítése, adatszolgáltatás
Tegnap 11:59 -
-
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25.• Előre sorolva december 3. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFollow up with the business units to provide the necessary input and source data required to allow the optimal utilization of the A2R digital close solution....
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Nemzetközi fizetésforgalmi szakember - adminisztrációs támogató
1134 Budapest, Róbert Károly körút 61-65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokNemzetközi fizetésforgalmi tranzakciók lebonyolításához szükséges adminisztrációs feladatok és ellenőrzések elvégzése...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elősegíted az eladótér felkészítését a nyitásra.
- Elvégzed a napi értékesítési folyamatokhoz szükséges adminisztratív feladatokat.
- Szükség esetén támogatod a színvonalas vendégkiszolgálást.
- Az üzletvezetővel és konyhafőnökkel egyeztetve megrendeled a szükséges termékeket.
November 10. -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
DATABASE
Főbb feladatok- Data and Systems Management: Take ownership of managing and maintaining the school’s core educational information systems (e.g. Google Workspace, iSAMS, Toddle), ensuring that student and academic data are accurate, consistent, and up to date. Work closely with teachers, leaders, and the IT...
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Office koordinátor /Recepciós
1138 Budapest, Szekszárdi utca 16-18.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- recepciós feladatok ellátása
- vezetőség külföldi utazásainak szervezése
- csapatépítő események lebonyolításában való részvétel
- napi működés biztosítása (irodai eszközök rendelése, készletek ellenőrzése, dokumentumok rendszerezése és kezelése)
- gépjármű flotta adminisztráció
November 24.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai export- import ügyintéző
Budapest, XVIII. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Manifesztek és egyéb légügyi dokumentumok készítése
- Veszélyes küldemények repülésbiztonsági ellenőrzése
- Élő állatok repülésbiztonsági ellenőrzése
- Légijárművekkel kapcsolatos egyéb dokumentációk - Word, Excel kimutatások vezetése és készítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Pontos adatrögzítés
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Vevői rendelés és teljesítési igazolás alapján kimenő számla készítése a központi tevékenységekre SAP programban
- Az üzleti oldal által készített hibás számlák sztornózása és a javított számlák kiállítása a rendszerből
- Előleg számlák és helyesbítő számlák kiállítása
December 04. -
Munkaügyi adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beléptetés ügyintézése (onboarding, új munkavállalók személyes fogadása, adategyeztetés, megfelelő igénylések leadása a ticket rendszeren keresztül);
- Munkaszerződések és módosítások készítése, változások kezelése;
- Kilépők ügyintézése (kilépés folyamat koordinálása és a távozó kolléga tájékoztatása);
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Kereskedelmi adminisztrátor
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
IT adminisztrátor
4400 Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- PC hardverek, szoftverek, szerverek és egyéb számítógépes rendszerek telepítése és beállítása az üzem egész területén
- Adatinterfészek létrehozása és az informatikai üzemkészség biztosítása
- A helyi JIS, WMS/HRS rendszerek adminisztrátora napi karbantartási feladatokkal
November 21.• Előre sorolva december 3. -
Termeltetési Adminisztrátor
Szarvasgede, apci elágazás - Szarvasgede, 3051
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokGYÓGY, - ÉS FŰSZERNÖVÉNYEK TERMESZTÉSÉNEK JOGSZABÁLYI MEGFELELTETÉSÉNEK-, ADMINISZTRATÍV HÁTTERÉNEK MŰKÖDTETÉSE CÉLJÁBÓL. FOLYAMAT DOKUMENTÁLÁSBAN, VALAMINT A MEZŐGAZDASÁGI MUNKÁLATOK ÖSSZEHANGOLÁSÁBAN SZÁMÍTUNK RÁD! ...
November 15.• Előre sorolva december 3. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asset wealth management administrative assistant frankfurt állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!