-
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
Tegnap 09:54 -
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Irodai adminisztráció - Alsónémedi (igény esetén kijutás céges busszal) -General Logistics Systems - Diákmunka
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.Br. 2 407 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokWebshopok figyelése és az ott talált adatok Excel táblázatban való rögzítése...
Tegnap 11:08 -
Webshop értékesítési és adminisztrációs munkatárs
2315 Szigethalom, Mű út 196.Br. 650e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok • Holland középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Emailek, árajánlatok készítése
- Ügyfelekkel kapcsolattartás (szóban angol vagy német vagy francia vagy más nyelven)
- Webáruház rendelések kezelése, futárfeladás
- Termékek személyes bemutatása
- Raktárkészlet kezelése
November 08.• Előre sorolva december 1. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői tanácsadás ügyfeleinknek a környezetvédelem, a veszélyes anyagok tárolása, -kezelése és a munkavédelem területén.
- Megkeresések feldolgozása és termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése.
- Ajánlatok és megrendelések készítése az SAP rendszerben.
November 26.• Előre sorolva 9 órája -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Kereskedelmi adminisztrátor
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Senior SAP és adminisztrációs specialista
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
December 02. -
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva december 2. -
-
Projekt asszisztens (egészségügyi szimuláció, berendezések)
1126 Budapest, Ugocsa utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az ügyvezető munkájának segítése, kiemelt projektek támogatása
- közbeszerzési pályázatok figyelése
- pályázati anyagok teljes körű elkészítése, előkészítéstől a szerződéskötésig
- kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás,
- árajánlatok készítése,
- külföldi és magyar gyártó cégekkel való kapcsolattartás,
November 18.• Előre sorolva 9 órája -
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
BÉRAUTÓ ADMINISZTRÁTOR (GM-1676)
Fejér megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyféligények, ajánlatok kezelése;
- bérautó igények egyeztetése;
- beérkezett csereautó igények feldolgozása, koordinálása;
- bérautó szerződések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben;
- kapcsolattartás a cégek flottás kapcsolattartóival, esetleges használóival;
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Recepciós - értékesítő (fitnessterem)
1134 Budapest, Dózsa György út 128-130.Nettó 320e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Jutalék
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- bérletek és büfétermékek értékesítése,
- vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése
- pénzkezelés
- telefonok fogadása, információ átadása
December 02. -
-
Projekt mérnök asszisztens diákmunka - Home office
Távmunka / RemoteBr. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Energetikai audit dokumentációk áttekintése, ellenőrzése
- Energetikai audit ellenőrző számítások elkészítése
- Energetikai auditokban való részvétel
- Később részvétel és támogatás az alábbi szolgáltatásokban:
- Naperőmű tervezés, energetikai felülvizsgálat, épületenergetikai számítások és szimulációk
November 27. -
Goldman Sachs Asset & Wealth Management - Institutional Sales - Executive Director- Frankfurt
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokDevelop deep relationships with key clients and our target Institutional client base, from mid to senior level in order to understand the clients' investment direction, providing advice and solutions to clients leveraging Goldman Sachs' global resources and products...
November 24. -
Értékesítés, adminisztráció
4700 Mátészalka, Alkotmány út 1.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
Tegnap 23:37 -
Értékesítés, adminisztráció
4300 Nyírbátor, Szabadság tér 25.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) a forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
Tegnap 23:30
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asset wealth management administrative assistant frankfurt állások, munkák Értékesítés, kereskedelem területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!