-
Irodai asszisztens
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
Tegnap 09:54 -
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Kereskedelmi adminisztrátor
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Senior SAP és adminisztrációs specialista
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
December 02. -
BÉRAUTÓ ADMINISZTRÁTOR (GM-1676)
Fejér megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyféligények, ajánlatok kezelése;
- bérautó igények egyeztetése;
- beérkezett csereautó igények feldolgozása, koordinálása;
- bérautó szerződések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben;
- kapcsolattartás a cégek flottás kapcsolattartóival, esetleges használóival;
November 05.• Előre sorolva november 29.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!