-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szakterület többi munkatársával együttműködve a csoport munkájában való részvétel
- Munkaerőmozgással járó személyi és szervezeti változások HR adminisztrációja (be- és kilépés, szerződésmódosítások)
- Törzsadat adminisztráció (adatváltozások végrehajtása)
- Munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
November 24.• Előre sorolva 8 órája -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal, a központi HR csapattal és a lokális vezetéssel.
- Új munkavállók fogadása, munkaeszközök kiadása.
- Folyamatos kapcsolattartás partnercégeinkkel.
- A vállalati eszközök, készletek (pl. munkaruha) és nyilvántartások pontos vezetése.
December 03. -
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
Asset Administrator- Procure to Pay- Spanish Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatokProcure to Pay Process Maintenance & Construction:...
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
French or German Speaking Junior Sales Order Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokEfficient Order Processing: Own the timely, accurate entry of sales orders into the system, ensuring compliance with customer SLAs and expectations...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Rendszermérnök (MSSQL Adminisztrátor)
Hibrid • 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
-
MSSQL • SQL • BACKUP • WINDOWS • AZURE • CLOUD • DATABASE • POWERSHELL • POSTGRESQL • ORACLE • MYSQL • DEVOPS • AUTOMATIZÁLÁS
Főbb feladatok- Microsoft SQL megoldáshoz kapcsolódó rendszer tervezési feladatok, igényfelmérés, rendszerterv, HLD, LLD elkészítése, fizikai-logikai tervezések és dokumentációk megvalósítása
- High availability (Always On) megoldások, backup/restore és disaster recovery stratégiák megvalósítása
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Értékesítési asszisztens- és recepciós (XPENG)
1143 Budapest, Hungária körút 95.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az értékesítő kollégák teljes körű adminisztratív támogatása.
- Finanszírozási és biztosítási ügyletek kezelése, szerződések rögzítése és nyomon követése.
- Kapcsolattartás bankokkal, importőrökkel, külföldi és hazai partnerekkel.
- Ajánlatok, kalkulációk, riportok és belső adatszolgáltatások készítése.
November 19. -
-
Back office munkatárs
BudapestBr. 560e - 560e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szívesen foglalkozol adminisztrációval – fő feladatod a HR szolgáltatásunkhoz kapcsolódó online szoftver kezelése lesz
- Szeretsz emberekkel foglalkozni – tanácsadóink munkáját támogatod majd admin oldalról, hogy az ügyfeleink elégedettsége közös siker legyen
November 14. -
-
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Te leszel az első benyomás megtestesítője – ügyfeleink téged látnak először, amikor belépnek a szalonba.
- Mosolyoddal és profizmusoddal teremted meg a márka hangulatát, miközben gondoskodsz arról, hogy minden látogató figyelmet, eligazítást és segítséget kapjon.
December 03. -
-
IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • MS OFFICE
Főbb feladatok- kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
- a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
- rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
November 06. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide support to the team responsible for member and affiliate services.
- Prepare routine documents, letters, presentations, and surveys, and maintain templates.
- Assist in organizing and coordinating the semi-annual event for young professionals.
November 25. -
Goldman Sachs Asset & Wealth Management - Insurance Client Solutions Group - Associate - Frankfurt
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Assist in the development of strategic plans for individual clients, outlining a service plan and cross selling opportunities, and prospects
- Partner with team members to coordinate prospect pitches, product presentations, and requests for proposal
November 24. -
Junior IT System Administrator (m/f/x)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Responding to internal inquiries regarding IT support issues (help desk, first-level support) in German and English
- Analyzing, finding solutions for, and implementing solutions to hardware and software problems on site or remotely
December 03. -
Salesforce Administrator (m/f/d)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Identify and collect requirements to improve Salesforce from users and cross-functional stakeholders
- Implement Salesforce configuration changes such as Flow Builder automations, custom fields, page layouts, record types, custom settings, dashboards, and reports based on those requirements
November 26.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!