Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office assistant állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

2728 db találat
Szűrés
  • Minták érkeztetéséve, kezelésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok laboratóriumban végzett vizsgálatok és azok minta típusainak ismerete részvétel a minták előkészítésében részvétel az eredmények beírásában és a leletek kiadásában kapcsolattartás a beküldőkkel, szervizekk...
    ápr. 24.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    tegnap 16:35
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 23.
  • Adatok digitalizálása Excelben Belső rendszerben módosítások rögzítése, átvezetése Ad hoc adminisztrációs feladatok ellátása
    tegnap 12:20
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 23.
  • Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...
    ápr. 26.
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    ápr. 23.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 23.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    ápr. 26.
  • a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...
    tegnap 11:50
  • Munkavállalók be- és kiléptetéséhez kötődő adminisztráció Munkaidő nyilvántartással kapcsolatos adminisztráció Munkaszerződések előkészítése HR osztály adminisztratív támogatása Munkaruhák beszerzése, kiadása Vállalati buszokkal kapcsolatos szervezési feladatok Belső adatszolgált...
    ápr. 26.
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    ápr. 25.
  • Kapcsolattartás a bevizsgáló intézetekkel Katalógustermékek bevizsgálási riportjainak és megfelelősségi nyilatkozatainak biztosítása Termékbevizsgáló laboratóriumoktól, illetve beszállítóktól érkező termékbevizsgálási jegyzőkönyvek ellenőrzése, feldolgozása, adatbázisban való kez...
    ápr. 25.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 23.
  • Általában: dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése. általános titkárnői feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása). Igény szerint: a személye...
    ápr. 23.
  • Zöldség-gyümölcs kereskedelemmel foglalkozó, szegedi cégünk keresi legújabb munkatársát, raktári adminisztrátor munkakörbe, Szegedre. FELADATOK: szállítólevelek, átvételi jegyek megírása minőségbiztosítási adminisztráció címkeszerkesztés, címkenyomtatás készletnyilvántartás áruhá...
    ápr. 25.
  • pénztár; kifizetések kezelése, programban történő rögzítése adminisztráció, adatszolgáltatások teljeskörű ügyintézése, rögzítése excelben engedélyezési folyamatok adminisztrációjának lebonyolítása, nyilvántartások, kimutatások, jelentések, stb. készítése excelben határidők nyomon...
    ápr. 23.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim