Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állás, munka (3-5 év tapasztalat)
173 db találat
Szűrés
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkaltegnap 13:30
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...tegnap 14:42
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázásma 10:55
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használatategnap 14:25
-
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...tegnap 09:20
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ma 14:40
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...Friss
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)ápr. 23.
-
Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...tegnap 08:45
-
az aftes sales tevékenységének üzleti és adminisztratív támogatása, meglévő szerviz szerződések kezelése, szerviz ajánlatok, díjkalkulációk készítése technikusi hatékonyság elemzése, kapcsolattartás, ügyfelekkel, társosztályokkal, külső partnerekkel, üzleti elemzések, riportok, s...ápr. 25.
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ápr. 22.
-
We are seeking a highly skilled and fluent Hungarian and English-speaking Assistant to support our Marketing Frontend department. The ideal candidate will possess exceptional precision, attention to detail, and expertise in media PR writing, as well as knowledge of website Fronte...ma 14:20
-
. Nyíregyháza Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Ügyfélkapcsolati munkatárs Webshop adminisztráció... együttműködési készség; Önálló munkavégzés; MS Office és social media aktív ismerete; Online... , csapatépítés. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Telefonos... , Vevőszolgálat; Angol; Francia; Spanyol; Lengyel; Román; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; College; Call Center Services; Commercial Assistant; Online Customer Service...ápr. 25.
-
; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat; Szállítás, Beszerzés, Logisztika... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee... status; High school; Professional Assistant; Dispatcher; Logistics administrator; Client Services... , Customer Services; Transportation, Procurement, Logistics; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...ápr. 25.
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 19.
-
jelentkezését is várjuk Microsoft Office alapszintű ismerete További idegen nyelv ismerete: pl... munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Ügyfélszolgálat... ; Professional Assistant; Client Services, Client Services Manager; Commercial Assistant; Sales, Trade... ; Administration, Assistance, Office Work; Client Services, Customer Services; English; German; General work schedule ...ápr. 25.
-
tanfolyamon vettél részt; 1-2 év releváns tapasztalattal rendelkezel pénzügyi adminisztráció területen... keresztül; Stabil munkahely, hosszú távú karrierlehetőségek. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti... , Vevőszolgálat; Angol; junior; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status; High... school; Billing Assistant, Cashier; Customer Services; Finance, Accounting; Client Services, Customer Services; English; junior; flexible working hours ...ápr. 24.
-
; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Egészségügyi asszisztens; Nővér, Szakápoló... munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; Healthcare Assistant; Nurse...ma 10:10
-
Hungarian and upper-intermediate English and Slovak knowledge Experience of using MS Office... Modern Office with great location (e.g.: free parking) Flexible Working policy (e.g... .: home-office) Relocation Bonus when permanently moving to Hungary Language Allowance... ; Vevőszolgálat; Ellátási lánc; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Szállítás, Beszerzés, Logisztika... ; Administrator, Document Manager; Customer Services; Supply Chain; Administration, Assistance, Office Work...ma 12:30
-
Szereted a sokrétű, mozgalmas feladatköröket, amiben egyszerre tudsz az ügyfelekkel kapcsolatot tartani, a munkatársak munkáját és még az iroda működését is támogatni? Partnerünk pontosan ilyen munkaerőt keres két éves határozott időre Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens pozíc...ápr. 19.