Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
155 db találat
Szűrés
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...ápr. 26.
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádápr. 25.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásaápr. 23.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzéseápr. 26.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaápr. 24.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ápr. 23.
-
Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása: Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása. Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése. Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel. Utazások szervezése, adminisztr...ápr. 21.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzéseápr. 26.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásápr. 26.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...ápr. 19.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 22.
-
Szükséged lesz magabiztos angol nyelvtudásodra, és felhasználó szintű MS Office ismereteidre Legyél... gyakorlat; Diákmunka; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi tanácsadás... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Economist; Administration, Assistance... , Office Work; Law, Legal Advisory; Finance, Accounting; English; flexible working hours ...tegnap 09:40
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...ápr. 22.
-
Magabiztos, kommunikációs szintű német nyelvtudás Számítógépes ismeretek (MS Office) Megbízható, precíz... és nemzetközileg jövőorinetált vállalatnál. Heti egy nap Home office lehetőség Gyümölcsnap minden héten Családias... vállalat Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Német... ; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration, Assistance, Office Work; German; General work schedule ...tegnap 11:55
-
Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...ápr. 22.
-
HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.ápr. 23.
-
ismeretek (MS Office, SAP ismeret előny) Megbízhatóság Kiváló kommunikációs és szervező készség... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; flexible working hours ...ápr. 26.
-
az adminisztrációs osztályokkal együttműködve Irodaszerek beszerzése, folyamatos felügyelete... szóban és írásban MS Office magas szintű ismerete Professzionális munkavégzés Kiváló kommunikációs... ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Általános munkarend; Full time work; Part... -time work; High school; Professional Assistant; Head of Administration; Head of Office... Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...ápr. 26.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Part-time work; Employee status; High school; Administrator... , Document Manager; Professional Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; General work schedule ...ápr. 26.