-
Munkaügyi adminisztrátor
GyöngyösBr. 616e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztratív és személyügyi nyilvántartások kezelése, naprakészen tartása
- Munkaviszony létesítéséhez, módosításához és megszüntetéséhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése
- Szolgáltatási szerződésekhez tartozó adminisztráció, irattárazás
- Havi jelenléti ívek, béradatok előkészítése és továbbítása
December 04. -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyvédi iroda működésével összefüggő levelezési és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- kapcsolattartás a szakértőkkel, partnerekkel és megbízókkal
- beérkező szerződések belső nyilvántartási rendszerben történő rögzítése aktualizálása,
Tegnap 09:55 -
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Night Front Desk Agent/Éjszakai Recepciós
1051 Budapest, Hercegprímás utca 5.Nettó 440e - 480e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vendégek érkezése és távozása körüli teendők
- Szobabeosztás elkészítése, szobakulcsok kezelése
- Vendégek tájékoztatása a szállodai szolgáltatásokról
- Vendégigények, panaszok kezelése
- Kapcsolattartás a szálloda különböző részlegeivel
November 12.• Előre sorolva 12 órája -
-
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor
1171 Budapest, Pányva utca 6.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a partnerekkel, beszállítókkal és a belső munkatársakkal
- Ajánlatok bekérése
- Szállítói rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenység.
- Csomagok előkészítése küldésre (szállítmányozás intézése);
- Vállalatirányítási rendszerünkben a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok.
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Raktári adminisztrátor
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.Nettó 450e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rögzíted a bejövő áruk dokumentációját az SAP rendszerben.
- Elkészíted a szállítási és árukiadási dokumentációkat.
- Aktívan részt veszel a reklamációkezelésben és a leltározási feladatokban.
- Gondoskodsz a raktárkészlet pontos nyilvántartásáról, a raktárkezelő szoftver adatainak pontosságáról.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Értékesítési adminisztrátor
7400 Kaposvár, Pécsi utca 67.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői igények rögzítése és folyamatos követése
- Kapcsolattartás a partnerekkel
- Vevői formanyomtatványok, dokumentumok rendben tartása
- Megrendelések adminisztrációja és rögzítése a rendszerben
- A csapat támogatása riportokkal, infókkal
- Napi együttműködés a pénzüggyel, hogy minden időben megérkezzen
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Projekt asszisztens
Fejér megye, Mór
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Egyedi bútorok gyártási projektjeinek tervezési és szervezési feladatainak ellátása projektvezetői és mérnöki irányítás mellett
- Projektek kivitelezésének teljes körű támogatása
November 21. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői tanácsadás ügyfeleinknek a környezetvédelem, a veszélyes anyagok tárolása, -kezelése és a munkavédelem területén.
- Megkeresések feldolgozása és termékeink és szolgáltatásaink aktív értékesítése.
- Ajánlatok és megrendelések készítése az SAP rendszerben.
November 26.• Előre sorolva 12 órája -
Vámügyintéző / Vámügyi adminisztrátor
Jászfényszaru
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Vámügyi tevékenységgel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
- Az áruk érkezésének elektronikus bejelentése, a vonatkozó számlák adatainak rögzítése
- Beérkező szállítmányok okmányainak átvétele, információ biztosítása azok mozgásáról
- Folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal és a hatóságokkal
December 04. -
IT System Administrator - L3
Hibrid • GLS Hungary - Alsónémedi, GLS Európa u. 2, 2351
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokWindows Server kiszolgálói környezetek építése. Már meglévők naprakészen tartása és a gyorsan változó vállalati igényekhez igazítása. Szoros kapcsolattartás a fejlesztési osztállyal annak érdekében, hogy az általuk megvalósított újításokat zavartalanul tudjuk tovább szolgáltatni, valamint...
December 03. -
-
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25.• Előre sorolva december 3. -
Nemzetközi fizetésforgalmi szakember - adminisztrációs támogató
1134 Budapest, Róbert Károly körút 61-65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokNemzetközi fizetésforgalmi tranzakciók lebonyolításához szükséges adminisztrációs feladatok és ellenőrzések elvégzése...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!