-
Adminisztrációs munkatárs - Lakossági Fedezetlen és Mikrovállalati Operáció (határozott időre)
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA magyarországi pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bankjánál megismerni a lakossági fedezetlen hitelek és a mikrovállalati hitelek feldolgozási folyamatának rejtelmeit....
December 04. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szakterület többi munkatársával együttműködve a csoport munkájában való részvétel
- Munkaerőmozgással járó személyi és szervezeti változások HR adminisztrációja (be- és kilépés, szerződésmódosítások)
- Törzsadat adminisztráció (adatváltozások végrehajtása)
- Munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
November 24.• Előre sorolva 10 órája -
Raktári adminisztrációs munkatárs
Almásfüzitő
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Logisztikai folyamatok koordinálása – a be- és kiszállítások teljes körű irányítása, a szállítmányok pontos nyomon követése.
- Raktári működés támogatása – az operatív csapat munkájának segítése, rakodási tervek és kalkulációk készítése, tengeri konténerrakodás szervezése.
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Adminisztrációs munkatárs
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
November 28.• Előre sorolva december 4. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal, a központi HR csapattal és a lokális vezetéssel.
- Új munkavállók fogadása, munkaeszközök kiadása.
- Folyamatos kapcsolattartás partnercégeinkkel.
- A vállalati eszközök, készletek (pl. munkaruha) és nyilvántartások pontos vezetése.
December 03. -
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodai vezető adminisztrációs munkatárs
2040 Budaörs, Gyár utca 2.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése
- Számlázás
- Kulcs Soft napi szintű használata
- Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
- vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése
December 02. -
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Ügyfélszolgálati és Adminisztrációs Munkatárs
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest, 1185
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A napi operációban történő teljes körű ügyfél kezelés, ad-hoc ügyfelek részére számla készítés.
- Ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, a szerződött partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, szóban és írásban egyaránt.
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Webshop értékesítési és adminisztrációs munkatárs
2315 Szigethalom, Mű út 196.Br. 650e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok • Holland középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Emailek, árajánlatok készítése
- Ügyfelekkel kapcsolattartás (szóban angol vagy német vagy francia vagy más nyelven)
- Webáruház rendelések kezelése, futárfeladás
- Termékek személyes bemutatása
- Raktárkészlet kezelése
November 08.• Előre sorolva december 1. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
December 01. -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Ügyfelek kezelése (telefonon és személyesen) •Bejövő–kimenő posta intézése •Adminisztrációs feladatok •Futárszolgálatok koordinálása •Egyéb recepciós és irodai teendők támogatása ...
November 24. -
Ügyfélszolgálatos / Adminisztrációs munkatárs
1043 Budapest, Csányi László utcaNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése
- vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.)
- visszáru ügyintézése
- bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás
- futárcéggel való szoros együttműködés
November 07. -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Általános napi adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a HR-rel és a könyvelővel
- Export és import tevékenységek kezelése
- Szerződések és jogi dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal
- Megrendelések kezelése
November 25.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Doktori Képzési Adminisztrációs Ügyintéző
1034 Budapest, Bécsi út 120.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok· Az Egyetemi Doktori és Habilitációs Iroda (EDHI) irodavezető munkavégzésének közvetlen és operatív támogatása. · Az EDHI hatáskörébe tartozó feladatok koordinálásában és lebonyolításában való közreműködés. · Az EDHI ügyviteli és adminisztratív feladatainak ellátása, beleértve a NEPTUN Egységes...
November 21. -
-
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Budapest
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokWEBSHOP ADMINISZTRÁCIÓ - ONLINE MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA: - termékek rendelése beszállítói B2B platformokon - ügyfelekkel való kapcsolattartás rendelésekkel kapcsolatban - beérkező áru bevételezése - webshop termékadatbázis frissítése, ellenőrzése - számlázás, kasszakezelés - értékesítő és...
Tegnap 11:48 -
-
Irodai ügyintéző, adminisztrátor
1118 Budapest, Sasadi út 78.Br. 400e - 450e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás • 450e Ft éves bónusz
- Részmunkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Napi 6 óra munkaidő
- Árajánlatok és számlák írása és küldése partner cégeink számára, magyar és angol nyelven
- Kapcsolattartás partner cégeinkkel írásban és telefonon
- Központi telefonszám felvétele, ügyintézés
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
November 26. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!