-
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 25.• Előre sorolva december 4. -
-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Képzésszervezési és adminisztrációs technikus
1096 Budapest, Haller utca 2.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szakmai tanfolyamok adminisztrációja: Felnőttképzési adminisztrációs rendszer kezelése, jelentkezések nyilvántartása, időpontok egyeztetése
- Tananyagok előkészítése, oktatási háttéranyagok összeállítása
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Contract Administrator (1 year fix-term)
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Create and implement customer contracts in SAP, maintain the changes
- Daily operations of the Accounts that assigned to you
- Demand creation based on delivered information via requests from Service Management
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT-hoz kapcsolódó beszerzési folyamatok, szerződések és licencek kezelése, nyomon követése, azzal kapcsolatos adminisztrációk intézése
- Mobiltelefon flotta és azzal kapcsolatos teendők elvégzése
- Helyi IT Service Desk folyamatok támogatása
November 17.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFollow up with the business units to provide the necessary input and source data required to allow the optimal utilization of the A2R digital close solution....
November 27.• Előre sorolva december 3. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Vevői rendelés és teljesítési igazolás alapján kimenő számla készítése a központi tevékenységekre SAP programban
- Az üzleti oldal által készített hibás számlák sztornózása és a javított számlák kiállítása a rendszerből
- Előleg számlák és helyesbítő számlák kiállítása
December 04. -
IT adminisztrátor
4400 Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- PC hardverek, szoftverek, szerverek és egyéb számítógépes rendszerek telepítése és beállítása az üzem egész területén
- Adatinterfészek létrehozása és az informatikai üzemkészség biztosítása
- A helyi JIS, WMS/HRS rendszerek adminisztrátora napi karbantartási feladatokkal
November 21.• Előre sorolva december 3. -
French Speaking Procurement Administrator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Providing prompt system support and guidance to employees across the globe on how to use our different procurement tools and systems
- Approval and vetting of orders (shopping carts) placed on our internal procurement system (SRM)
- Timely creation of Purchase Orders in SAP
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Projekt asszisztens (egészségügyi szimuláció, berendezések)
1126 Budapest, Ugocsa utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az ügyvezető munkájának segítése, kiemelt projektek támogatása
- közbeszerzési pályázatok figyelése
- pályázati anyagok teljes körű elkészítése, előkészítéstől a szerződéskötésig
- kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás,
- árajánlatok készítése,
- külföldi és magyar gyártó cégekkel való kapcsolattartás,
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Spanyol középfok
Főbb feladatok- Manage property obligations including correspondence regarding terms of agreements, conducting rent reviews, renewals and other related negotiations.
- Ensure all data relating to retail sites are recorded in the Property Management system and discharged when required
November 06.• Előre sorolva december 1. -
-
Projekt asszisztens
1087 Budapest, Luther utca 4-6.Br. 500e - 530e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Iratkezelés, iktatás, archiválás, hivatalos levelek, jelentések, dokumentumok előkészítése, - Angol nyelvű levelezés folytatása - Kormányzati és nemzetközi partnerekkel történő kapcsolattartás és ügyvitel. - Belső és külső kommunikáció kezelése, támogatása - Találkozók, értekezletek, képzések és...
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztári portfoliók nettó eszközértékének számítása és a hozzá tartozó feladatok ellátása
- Ügyletek kezelése a beérkező instrukciók alapján
- Riportok, jelentések elkészítése
- A terület adminisztratív és törzsadatkezelési feladatainak ellátása
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Projektvezetők támogatása adminisztratív és szervezési feladatokban
- Projekt dokumentációk előkészítése, kezelése, nyomon követése
- Határidők, erőforrások és költségkeretek adminisztratív követése
- Jelentések, kimutatások, prezentációk összeállítása
- Projektmegbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek készítése
November 25. -
HR adminisztrátor
Szeged, Szent-Györgyi Albert utca - Szeged, 6726Br. 450e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása (munkaidőkeretben dolgozók nyilvántartása)
- Munkaszerződések, módosítások, igazolások előkészítése
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtéssel
November 28. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!