-
German Speaking HR Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
November 18.• Előre sorolva 9 órája -
-
Webshop értékesítési és adminisztrációs munkatárs
2315 Szigethalom, Mű út 196.Br. 650e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok • Holland középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Emailek, árajánlatok készítése
- Ügyfelekkel kapcsolattartás (szóban angol vagy német vagy francia vagy más nyelven)
- Webáruház rendelések kezelése, futárfeladás
- Termékek személyes bemutatása
- Raktárkészlet kezelése
November 08.• Előre sorolva december 1. -
Irodai asszisztens
1163 Budapest, Cziráki utca
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a kollégákkal és a nevelőszülőkkel (szóban, írásban és telefonon)
- Bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása (postakönyv vezetése)
- Adatbázis kezelés, beérkező adatok rögzítése,
December 02. -
-
Beszerző-adminisztrátor
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
November 18.• Előre sorolva 9 órája -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
November 12.• Előre sorolva 9 órája -
-
Adminisztrátor
3534 Miskolc, Erdélyi utca 1.Br. 349e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számla kezelése: számlák figyelése, iktatása és továbbítása az illetékes kollégáknak (nem pénzügyi feldolgozás).
- Szállítólevelek kezelése: szállítólevelek lefűzése, dokumentálása és rögzítése a vállalati rendszerben.
November 20. -
Adminisztrátor
Komárom
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Night Front Desk Agent/Éjszakai Recepciós
1051 Budapest, Hercegprímás utca 5.Nettó 440e - 480e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vendégek érkezése és távozása körüli teendők
- Szobabeosztás elkészítése, szobakulcsok kezelése
- Vendégek tájékoztatása a szállodai szolgáltatásokról
- Vendégigények, panaszok kezelése
- Kapcsolattartás a szálloda különböző részlegeivel
November 12.• Előre sorolva 9 órája -
-
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
December 01. -
Adminisztrátor (diákmunka)
Br. 2 250 - 2 250 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyomtatott anyagok összekészítése;
- Borítékolás;
- Laminálás;
- Irodaszerek csomagolása;
- Darálás;
- Névtáblák készítése;
- Postázás;
Tegnap 13:38 -
Irodai asszisztens
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépjármű állományhoz kapcsolódó adminisztráció
- Gépjárművek beszerzésének adminisztratív ügyintézése, az ehhez kapcsolódó gépjármű finanszírozás adminisztratív ügyintézése
- Okmányokirodai ügyek kezelése
- Gépjárművek értékesítését követő zárási és kivezetési feladatok ellátása
November 26.• Előre sorolva december 2. -
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Procurement Back Office Administrator
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Receiving and processing inquiries from the procurement mailbox
- Creating/modifying/closing suppliers in SAP in cooperation with the Finance & Accounting department
- Assigning commodity groups to suppliers
November 17.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Adminisztrátor
Szentgyörgyvár
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szállítási dokumentumok kiállítása és kezelése (számlák, szállítólevelek)
- Ügyviteli rendszer használata
- Dokumentációk rendszerezése, archiválása
- Adatbázisok tartalmi feltöltése, frissítése, kimutatások és összefoglalók készítése
- Hatósági adatszolgáltatások előkészítése és kezelése
December 04. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Pénzügyi dokumentumok és adminisztratív anyagok rendszerezése, iktatása
- Excel-alapú adatbevitel, adatfrissítés és adatellenőrzés
- Folyamatos egyeztetés a pénzügyi csapattal a hiányzó adatok és határidők kapcsán
- Belső adatbázisok, digitális dokumentumtárak karbantartása
November 21. -
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a felhasznált biomasszához tartozó termékek számlázásához szükséges analitikák, bizonylatok elkészítésében való közreműködés,
- szerződések, rendelések és szállítmányok nyilvántartása, adminisztrálása,
- szállítólevelek ellenőrzése, egyeztetése, ezekről nyilvántartás vezetése,
November 21.• Előre sorolva 9 órája -
-
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Minden SAP típusú megrendelés indítása a szolgáltatások megfelelő időben történő számlázása érdekében
- Munkamegrendelések rögzítése és azok lezárása SAP-ban
November 12.• Előre sorolva 9 órája -
-
Customer Master Data Management Administrator gyakornok
Hibrid • 1123 Budapest Nagyenyed u. 8-14.Br. 2 648 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKülönféle ERP rendszerekkel (főleg SAP), Salesforce & C360, TPH & Reltio, valamint külső eszközökkel való munkavégzés a számlák pontos osztályozása érdekében...
November 21. -
German Speaking Procurement Administrator (Travel Coordination)
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Managing the Travel team mailbox: answering travel related queries from employees and helping to resolve travel booking issues
- Managing account creation for Deutsche Bahn Business Portal
- Assisting with travel bookings where necessary
- Assisting with International Travel Compliance team administration
November 12.• Előre sorolva 9 órája -
-
Contract Administrator (1 year fix-term)
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Create and implement customer contracts in SAP, maintain the changes
- Daily operations of the Accounts that assigned to you
- Demand creation based on delivered information via requests from Service Management
November 12.• Előre sorolva 9 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!