-
Adminisztrátor
Békéscsaba
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező áruk bevételezése
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Beérkező levelek kezelése
- Kapcsolattartás a központi irodával
- Irodaszerek, napi felhasználású anyagok felügyelete és rendelése
- Postai feladatok ellátása
November 07. -
-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 4 órája -
-
Irodai ügyintéző
Budapest, V. kerület
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok elvégzése (e-mailek, telefonhívások stb. kezelése).
- Iktatási feladatok ellátása.
- Ügyfelek fogadása és tárgyalók előkészítése.
- Vezérigazgatói titkárságvezető, iktató és irattáras munkatársak munkájának teljeskörű támogatása, helyettesítése.
November 18. -
-
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
Tegnap 14:30 -
-
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
Irodai asszisztens
Komárom-Esztergom megye
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Az üzemvezető mindennapi munkájának támogatása
- Adatrögzítés, kimutatások és statisztikák készítése Excelben
- Dokumentációk előkészítése, összeállítása
- Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása
- Telefonhívások kezelése
- Kapcsolattartás a munkatársakkal és partnerekkel
November 03. -
-
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélfogadás, ügyfélkezelés
- Könyvelés, könyvelés előkészítés
- Adminisztratív munkavégzés
- Értékesítés
- Szervizfolyamatok nyomon követése
- Kapcsolódó adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása
- Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel forgalmazókkal
Október 28.• Előre sorolva tegnap 13:30 -
-
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 4 órája -
-
Műszaki adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Ipar utca 5.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adatok felvitele, karbantartása SAP-ban és gyártásirányítási rendszerben
- technológusok munkájának adminisztratív támogatása
- részvétel gyártáshoz és anyagmozgásokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenységekben
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
Termelési adminisztrátor
1055 Budapest, Markó utca 13.
-
Cafeteria • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szeretsz vagy kedvet érzel gyártókörnyezetben dolgozni
- Pontosság és precizitás jellemez, a Te feladatod lesz a gyártás közbeni mennyiségi számolások és ellenőrzések készítése, anyagok átvétele az értéktárakból, a termelő területekre kiadott nyitó- és zárókészletek egyeztetése
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
Office Administrator
1151 Budapest, Ajándék utca 2.Br. 540e - 620e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Collect, organize, and track financial documents for monthly submission to the accounting firm.
- Collect and review wage-related documents from employees, ensuring accuracy before submitting them to accounting.
November 04.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
Október 28.• Előre sorolva tegnap 17:30 -
-
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva november 17. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!