-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 4 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- SAP vállalatirányítás rendszerek bevezetésben és működtetésében való aktív részvétel;
- Termelési és egyéb releváns SAP igények felismerés, specifikálása;
- Kapcsolattartás a CATL SAP támogató részlegével, valamint a központi és helyi IT területekkel;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:30 -
Beszerzési adminisztrátor
4031 Debrecen, Kishatár utca 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Beszerzések kezelése, nyomon követése és leadása
- Napi szintű kapcsolattartás a belföldi és külföldi beszállító partnerekkel
- Szállítmányozás szervezése és követése
- Raktári készletek folyamatos figyelése, meghatározott szinten tartása
- Beérkező dokumentumok kezelése
November 04. -
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Adminisztrátor
Debrecen
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- diktálás utáni gépelés, iratok szerkesztése
- adminisztratív és irodai feladatok ellátása
- kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- határidők nyomon követése, ügyviteli támogatás
November 18.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!