Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk állások, munkák
905 db találat
Szűrés
-
Számítógépek, nyomtatók, mobil eszközök (telefonok, tabletek, kézi vonalkód olvasó terminálok) telepítése, konfigurálása, karbantartása Felmerülő kliens oldali IT (hardver, OS, szoftver, hálózati) problémák megoldása Felhasználók oktatása, betanítása, első szintű támogatása PC-k...ápr. 27.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...ápr. 30.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 30. -
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Desk...ápr. 28.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.ma 15:35
-
Full coordination of customer support services from order to delivery and billing, including a specific type of customer either flow /or project businesses, which can include multiple product lines and respective sequencing of orders to fulfill external customer project Manages a...tegnap 13:43
-
Invitech ICT Services Kft. Servicedesk Operátor IT Veszprém Veszprém Veszprém megye Service desk... a Koordinációt végzőkkel és az Ügyfél Help Desk csapatával; Dokumentációk frissen tartása, hiányosságok feltárása... és hálózati kompetenciák (MCSA, CCNA); ITIL IT Service Management ismeretek Call Centerben szerzett szakmai... rendszer pénzjutalommal Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk... ; Home office; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...tegnap 15:26
-
Customer Support gyakornok (francia) diákmunka - XII. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Bejövő kérések kezelése telefonon, emailen keresztül, Megrendelések menedzselése: megrendelés bevitele, árellenőrzés, rendelés elszámolása az Eaton irányelveinek megfelelően, Panaszok kezlése, Szállítások és számlázások koordinálása, Riportok készítése, Egyéb ehhez hasonló felada...ma 09:55 -
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...máj. 01.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...tegnap 09:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 25.
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...ápr. 27. -
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 01.
-
A termeléstervező és customer support csoport napi munkájának vezetése, ellenőrzése A területen felmerülő problémák megelőzése, kezelése, megoldása Releváns logisztikai mutatószámok folyamatos monitorozása Termeléstervezői tevékenységek: LPS tervek havi előkészítése Tervek összeh...máj. 01.
-
Diákmunka - GERMAN AND ENGLISH SPEAKING SERVICE DESK (INTERN)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest 2. ker.Tasks: -Help end-users by resolving their IT issues and queries -Provide support through email, chat, or phone -Support our customers in Englishápr. 26. -
kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező... ; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; Vállalatirányítási rendszer... ; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; Corporate Management...tegnap 14:48
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ma 16:45
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 24.