Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
254 db találat
Szűrés
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...ma 20:49
-
Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Alap logisztikai feladatok ellátása Kiskereskedelmi partnereknek...ma 20:46
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...ma 14:28
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:37
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ma 11:21
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ma 09:07
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése Kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel magyar és angol nyelven egyaránt Segítségnyújtás megszervezése és adminisztrációja Beérkező, szervezés alatt álló adm...ma 19:17
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ma 19:10
-
A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés Lehetőséged lesz a...ma 17:20
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...ma 16:10
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...ma 16:10
-
Beérkező e-mailek és hívások gyors és pontos megválaszolása német nyelven Proaktív kapcsolattartás a pácienseinkkel, kimenő hívások kezdeményezése német nyelven Pácienseink magas szintű fogadása és kiszolgálása, mindenki számára kellemes és nyugodt várakozási környezet kialakítás...ma 15:38
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 15:30
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...ma 15:05
-
Az egészségügyi tanácsadó vonalra beérkező, angol nyelvű páciensek hívásainak megválaszolása, egészségügyi tanácsadás. Az egészségügyi esetek szakszerű felmérése. Sürgősségi ellátást igénylő kórképek felismerése. Az ügyfelek tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megvá...ma 15:00
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ma 15:00
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ma 15:00
-
Részvétel a cég szoftveres fejlesztéseiben Webalkalmazás készítése Frontend programozás React-ban Felhasználói felületek dizájnolása, implementálása Bekapcsolódás az alkalmazások megtervezésébe, üzemeltetésébe Programok tesztelése, javítása Dokumentáció készítése...ma 14:17
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ma 14:00