Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Online ügyfélszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
41 db találat
Szűrés
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 13:40
-
Megismerheted ügyfélkezelési folyamatainkat, az ügyfélkiszolgálás hátterét Kiszolgálhatod üzleti ügyfeleinket szóban és írásban Megismerkedhetsz az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokkal nem csak elméletben, hanem akár a gyakorlatban, együtt dolgozva csapatunkkal. Különböző...ma 12:30
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:40
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...ma 10:00
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...ma 09:50
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...tegnap 16:45
-
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: rendelések feldolgozása, számlázás, egyéb támogató feladatok...tegnap 12:25
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...tegnap 11:25
-
webshopon beérkezett rendelések feldolgozása, csomagfeladás és az azzal kapcsolatos ügyintézés garanciális ügyintézés beérkező utalások ellenőrzése, számlázás futárszolgálatokkal történő kapcsolattartástegnap 10:55
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.tegnap 09:40
-
Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...tegnap 08:45
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...máj. 03.
-
Telefonos ügyfélszolgálat E-mailek kezelése Webshop kezelése Számlázó program kezelése Megrendelések összekészítése Irodai adminisztrációmáj. 03.
-
Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel Megrendelések és árajánlatok rögzítése, nyomonkövetése Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektekben Reklamációs ügyintézés Ügyfél adatbázis karbantartásamáj. 03.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 03.
-
ügyfélszolgálati feladatok ellátása (e-mailek megválaszolása, telefonos és személyes tájékoztatás nyújtása, vendégek fogadása, postázás stb.) befizetések nyomon követése, elektronikus nyilvántartások kezelése lakossági tanfolyamok adminisztrációja házipénztár kezelése nyelvvizsgá...máj. 03.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...máj. 03.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...máj. 03.
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 02.
-
a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás, napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben), konzultáció új és meglévő ügyfelekkel, részvétel a BaBér progra...máj. 02.