-
8200 Veszprém, Szeglethy József utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokÜgyfélszolgálat, foglalási rendszer teljes körű kezelése, repülőjegyek foglalása (közvetítése), utazásszervezés asszisztencia, pénzügyi műveletek, kommunikáció....
December 02. -
Járműátadási és ügyfélkapcsolati koordinátor
Budapest, IV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyféligények felmérése, személyre szabott megoldások és tájékoztatás nyújtása a járműtulajdonlás előnyeiről
- A vállalat járműveinek és technológiáinak szakértői képviselete, naprakész tudással a legújabb iparági trendekről
December 03. -
Ügyfélkapcsolati koordinátor
7636 Pécs, Illyés Gyula utca 72.Nettó 200e - 300e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás,
- ügyféligények feltérképezése
- konzultációk megszervezése online vagy személyesen,
- az ügyféladatok pontos adminisztrációja és nyilvántartása,
- aktív részvétel a csapatmegbeszéléseken és képzéseken,
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20.• Előre sorolva 19 órája -
-
Call center munkatárs
Távmunka / Remote • Opcionális irodaBr. 335e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Mozgóbér • 100e Ft havi jutalék • Prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő hívások indítása saját ügyfélkörünknek (nem hideg hívás)
- Bejövő hívások fogadása
- Ügyfelek magas színtű kiszolgálása
- Termékek keresztértékesítése
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
Tegnap 10:43 -
-
Nyugdíjas Call Center munkatárs
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos ügyfélszolgálati feladatok
- Panaszkezelés
- Levelezés, adminisztráció
November 18.• Előre sorolva 18 órája -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
- Tájékoztatás a programmal kapcsolatosan;
- Ügyfelek regisztrációjának támogatása;
- Regisztráció megerősítését célzó kimenő hívások indítása;
- Fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Contact Center ügyintéző)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel;
- Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban;
- Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.
December 01. -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Vahot u. 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, a kérdések pontos és udvarias megválaszolása
- Panaszkezelés és probléma megoldás
- Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
November 05.• Előre sorolva december 4. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1133 Budapest, Kárpát utca 21.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A telefonközpontba beérkező és kimenő hívások kezelése
- A hívások, üzenetek továbbítása az illetékes terület felé
- A beérkező ügyfélproblémák megoldásában történő segítségnyújtás
- A termékek, szolgáltatások kapcsán általános információ adása az ügyfelek részére
November 18. -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Október huszonharmadika utcaNettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, szolgáltatások ki és bekapcsolása, panaszkezelés, információnyújtás
- Az adminisztráció és a cég CRM és Számlázó rendszerének pontos, precíz használata
- Keresztértékesítés a meglévő ügyfélkörben
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Customer service coordinator
ENNOVI Energy & Power Solutions Hungary Kft. - Kunszentmárton, Ipari Park, 07/28.hrsz., 5440
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- High level of customer service
- Problem Solving
- Sales Support
- Analysis and reporting
- Manage customer record systems through online interfaces
- Every day contact with partner departments and production planning
November 12.• Előre sorolva 19 órája -
-
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Customer Service Representative - Spanish
Távmunka / Remote
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Spanyol felsőfok
Főbb feladatok- Respond to customer and partner inquiries related to products, services, and technical issues;
- Utilize established call handling protocols and procedures to provide reliable information and resolve customer concerns;
Tegnap 16:19 -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Wordt een expert en biedt onze klanten een uitstekende service.
- Verwerk de customer experience-cases administratief via de diverse applicaties.
- Gebruik verschillende moderne communicatiekanalen om de best mogelijke service te bieden.
November 13.• Előre sorolva 19 órája -
-
Danish Speaking Customer Service Representative
Távmunka / Remote
-
Szakmai tréningek • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Dán felsőfok
Főbb feladatok- Bliv ekspert og lever en fremragende service til vores kunder.
- Administrer og behandle kundehenvendelser gennem forskellige applikationer.
- Brug en række moderne kommunikationskanaler til at tilbyde den bedst mulige service.
November 13.• Előre sorolva 19 órája -
-
Banki ügyfélszolgálati munkatárs
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások indítása meglévő ügyfeleknek
- Ügyféligények megismerése
- Információadás banki szolgáltatásokról
- Banki termékek ajánlása, értékesítése
- Egyszerű adminisztrációs feladatok
Tegnap 15:32 -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
- Érdeklődő ügyfelek részére értékesítési konzultáció biztosítása
November 21.• Előre sorolva 2 órája -
-
Driver Desk Referens (call center)
1112 Budapest, Boldizsár utca 2.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a gépjárművezetőkkel, valamint flottakoordinátorokkal történő kapcsolattartás szóban és írásban egyaránt;
- szervizesemények adminisztrációja;
- gumicsere szezon ügyeinek menedzselése;
- üzemanyagkártya, autópálya-matrica igénylése;
- csereautóval, bérautóval kapcsolatos ügyintézés;
November 24.• Előre sorolva 19 órája -
-
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Értékesítési asszisztens- és recepciós (XPENG)
1143 Budapest, Hungária körút 95.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az értékesítő kollégák teljes körű adminisztratív támogatása.
- Finanszírozási és biztosítási ügyletek kezelése, szerződések rögzítése és nyomon követése.
- Kapcsolattartás bankokkal, importőrökkel, külföldi és hazai partnerekkel.
- Ajánlatok, kalkulációk, riportok és belső adatszolgáltatások készítése.
November 19. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!