-
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
Tegnap 18:13 -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Helpdesk munkatárs
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19. -
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18. -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18. -
-
IT Helpdesk munkatárs – német nyelvtudással
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Október 28. -
Alkalmazás támogató munkatárs (helpdesk)
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SQL • MS OFFICE • Windows
Főbb feladatok- Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
- Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
- Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
- Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva 3 órája -
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • LINUX • HÁLÓZATI ISMERETEK • PC
Főbb feladatok- Windows-os PC-k telepítése és karbantartása
- Nyomtatók és kéziszkennerek karbantartása (pl. címke és blokk nyomtató)
- Androidos applikációk telepítése és karbantartása
- Eszközök nyilvántartása, leltár készítése
- Felhasználói jogosultságok beállítása és további folyamatos támogatása
Tegnap 12:55 -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 18. -
-
Service desk munkatárs - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 - 2 175 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTelefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés...
November 03. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Serve as the first point of contact for clients, providing Level 1 IT support and resolving their light technical issues
- Handle client requests through email, ticketing system and via phone
- Accurately document and log all calls and interactions in the ticketing system
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Junior IT Support Specialist with German - Hybrid Work Model
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Helpdesk Team Lead (German speaking)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLead & Inspire Your Team: Manage and mentor a dynamic 1st Level Support/Dispatcher team. Drive performance through regular evaluations, personalized development plans, monthly 1:1 sessions, and team meetings. Create schedules, foster professional growth, and build a motivating work environment....
November 19. -
Műszaki support munkatárs
Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok– Ügyfeleink technikai támogatása GPS és telematikai rendszereink használatában – Hibabejelentések kezelése, eszközök távdiagnosztikája – Új eszközök, szolgáltatások beüzemelésében való közreműködés – Kapcsolattartás partnerekkel és a szervizcsapattal...
November 07. -
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 18:10 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Helpdesk munkatárs állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!