-
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
Tegnap 18:13 -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Helpdesk munkatárs
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19. -
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18. -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18. -
-
IT Helpdesk munkatárs – német nyelvtudással
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Október 28. -
Alkalmazás támogató munkatárs (helpdesk)
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SQL • MS OFFICE • Windows
Főbb feladatok- Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
- Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
- Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
- Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva 1 órája -
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • LINUX • HÁLÓZATI ISMERETEK • PC
Főbb feladatok- Windows-os PC-k telepítése és karbantartása
- Nyomtatók és kéziszkennerek karbantartása (pl. címke és blokk nyomtató)
- Androidos applikációk telepítése és karbantartása
- Eszközök nyilvántartása, leltár készítése
- Felhasználói jogosultságok beállítása és további folyamatos támogatása
Tegnap 12:55 -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Svéd felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 12.• Előre sorolva 2 órája -
-
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 37.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
Tegnap 11:12 -
-
Service Desk Agent - Norwegian Speaking
Hibrid • Tech Mahindra - CityZen Office - Budapest, Váci út 37, 1134
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Norvég felsőfok
Főbb feladatok- Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls.
- Email Communication: professional email writing skills.
- Infrastructure Monitoring: Good understanding of Infrastructure components and respective alerts.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 10:55 -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Onsite Support munkatárs (rendszergazda)
2330 Dunaharaszti, Némedi út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- IT támogatás nyújtása felhasználóknak – személyesen és telefonon is
- Hibák kivizsgálása és megoldása 1st level szinten
- Jegyek kezelése ticketing rendszerben, Teams-en, e-mailben
- Hardveres cserék (laptop, SSD, memória, billentyűzet)
- Kapcsolattartás más support szintekkel
November 20. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • IOS • ANDROID • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása és felügyelete
- Felhasználói és technikai támogatás biztosítása (helpdesk)
- Hibajegyek kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása
- Hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása
- Dokumentáció vezetése, riportok készítése
November 04.• Előre sorolva november 19. -
-
Service desk munkatárs - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 - 2 175 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTelefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés...
November 03. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17. -
-
IT support munkatárs - külsős foglalkoztatás
9027 Győr, Kardán út 6.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • PC • LAN • WIFI • VPN • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatok- Felhasználói támogatás biztosítása (laptop, PC, mobiltelefon, nyomtató, szkenner)
- Hardveres és szoftveres problémák kezelése (operációs rendszer, alkalmazások)
- IT eszközök telepítése, konfigurálása, beállítása
- IT eszközök rendelése és nyilvántartása
- Rendszeres karbantartás, frissítések, selejtezés
November 11.• Előre sorolva november 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!