Személyes ügyfélszolgálat állás, munka

60 db találat Szűrés
  • Szervizbe érkező ügyfelekkel való kapcsolattartás Árajánlatok készítése és egyeztetés a megrendelőkkel A szerviz előjegyzés tervezése, követése Együttműködés a társterületekkel A szerelői műszak tevékenységének megszervezése, irányítása Az elvégzett munkák és szolgáltatások ismer...
    Szervizbe érkező ügyfelekkel való kapcsolattartás Árajánlatok készítése és eg...
    ma 11:45
  • 1、Be the primary point of contact and build long-term relationships with customers 2、Collaborating with various internal departments to ensure that they fulfill all customer requests 3、Identify the potential risks and organize the manufacture team to deal with the risks 4、Report....
    1、Be the primary point of contact and build long-term relationships with cust...
    ma 07:40
  • telefonon és e-mailen bejelentkező ügyfelek színvonalas és szakszerű tájékoztatása, kiszolgálása reklamációkezelés, igénybejelentések fogadása, feldolgozása, szakszerű megoldása ügyféligény alapú termék kiajánlás, keresztértékesítés, állományápolási tevékenység ügyféligények lekö...
    telefonon és e-mailen bejelentkező ügyfelek színvonalas és szakszerű tájékozt...
    tegnap 15:40
  • Ügyfelek fogadása, ügyféligények felmérése Vevőszolgálaton dolgozó munkatársak munkájának támogatása Ügyfelekkel papírmunkák előkészítése, és segítése E-mail-es, telefonos kapcsolattartás Káranyagok bejelentése biztosítási portálokon Számlák feldolgozása / iktatása Flották ügyein...
    Ügyfelek fogadása, ügyféligények felmérése Vevőszolgálaton dolgozó munkatársa...
    ma 11:06
  • Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, társterületekkel. Ügyfelek fogadása, ügyféligények felmérése, kötelezettség vállalás a beavatkozás jellegére, várható költségére, és határidejére nézve, a gépjárműjavításhoz szükséges alkatrészek megrendelése. Ügyfelek tájékoztatása a kiegés...
    Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, társterületekkel. Ügyfelek fogadása, ü...
    ma 11:04
  • The CSC Coordinator is the backbone of our Customer Service Team: he/she provides reliable back office support for our Customer Service department and ensures all data are properly registered in every platform they use. Main areas of responsibility: Maintain of entire bonus a...
    The CSC Coordinator is the backbone of our Customer Service Team: he/she prov...
    április 10.
  • Renaultnak címzett panaszok megválaszolása, a gyártó vagy a márkakereskedői hálózat erőforrásainak felhasználásával Megfelelés a gyártó irányelveinek és céljainak az ügyfélszolgálat területén Folyamatos kapcsolattartás az illetékes társosztályokkal, illetve a márkakereskedői háló...
    Renaultnak címzett panaszok megválaszolása, a gyártó vagy a márkakereskedői h...
    április 09.
  • Rendelések rögzítése, folyamatos nyomon követése és kezelése vállalatirányítási rendszerben Szállítási határidők nyomon követése a gyártási terv alapján Kiszállítási folyamat koordinálása Teljeskörű és naprakész információ szolgáltatása a vevők részére Készleten levő termékek men...
    Rendelések rögzítése, folyamatos nyomon követése és kezelése vállalatirányítá...
    április 09.
  • Handle incoming phone calls and emails and chat European customer base Work with Salesforce as a case logging / tracking system Address technical related issues Escalate more advanced technical related issues Perform basic troubleshooting steps with customers of all technical bac...
    Handle incoming phone calls and emails and chat European customer base Work w...
    április 09.
  • A márkaboltba betérő ügyfelek tájékoztatása az akciókról, lehetőségekről Segítség az adminisztratív feladatokban Általános ügyfélszolgálati teendők
    A márkaboltba betérő ügyfelek tájékoztatása az akciókról, lehetőségekről Segí...
    április 09.
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs

    1148 Budapest, Örs vezér tere 25.
    Beérkező telefonhívások kezelése. Kimenő hívások kezdeményezése meglévő ügyfelek felé, keresztértékesítés meghatározott módszertan alapján. Ajánlatok elkészítése, kiküldése, a kapcsolódó kérdések megválaszolása. Ajánlatok utókövetése. Beérkező megrendelések kezelése, feldolgozása...
    Beérkező telefonhívások kezelése. Kimenő hívások kezdeményezése meglévő ügyfe...
    április 09.
  • Document customer master information related to existing/new clients Proactive contact with customers via phone, e-mail for prompt collection or resolution of aged receivables Handle dunning process Perform follow-ups on customer accounts Assist in clarifying unapplied cash with....
    Document customer master information related to existing/new clients Proactiv...
    április 09.
  • A reggeleket kávé mellett Napindítóval nyitjuk. A gondolatokat egymással megosztjuk, gond esetén pszichológust játszunk. Szituációs játékokkal az ügyfelekre felkészülünk, így nem érhet meglepetés bennünket. Az ügyfeleket szakszerűen kiszolgáljuk, részükre terméket ajánlunk. Nem b...
    A reggeleket kávé mellett Napindítóval nyitjuk. A gondolatokat egymással mego...
    április 09.
  • Ajánlatok készítése Ügyfelekkel történő kommunikáció szóban és írásban Értékesítés Megrendelések feldolgozása Reklamáció kezelés Visszáru és garanciális ügyintézés
    Ajánlatok készítése Ügyfelekkel történő kommunikáció szóban és írásban Értéke...
    április 09.
  • A postahely értékesítési folyamatainak megszervezése, értékesítés irányítási tevékenység ellátása. A munkavállalók értéknövelési, ajánlási, átirányítási, címközvetítési, üzletszerzési tevékenységének rendszeres értékelése, fejlesztések végrehajtása Közreműködés a postahelyi éves....
    A postahely értékesítési folyamatainak megszervezése, értékesítés irányítási...
    április 09.
  • vevői megrendelések és ügyfelek kezelése, megrendelések fogadása és vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, munkautasítások előkészítése, árkalkulációk készítése, esetleges vevői reklamációk fogadása.
    vevői megrendelések és ügyfelek kezelése, megrendelések fogadása és vállalati...
    április 09.

Egyéb munkalehetőségek Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat kategóriában
Pályázataim
Mentett állások
Hírleveleim