Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Lurdy Ház igazgatósága keres

ÜGYVEZETŐI ASSZISZTENS

munkatársat, akinek legfőbb feladata az iroda adminisztratív, szervezési és beszerzési feladatainak ellátása lesz.

Feladatok:

  • Irodai beszerzések lebonyolítása
  • Üzleti utazások, találkozók, belső értekezletek, szakmai programok szervezése
  • Belső kommunikációs feladatok elvégzése, üzleti levelezés
  • Szerződések nyomonkövetése és nyilvántartása
  • Az ügyvezetők programjának egyeztetése, a hatékony időkihasználás biztosítása
  • Az ügyvezetők munkájának támogatása
  • Az igazgatósági ülések előkészítő információs anyagának összeállítása,
  • Az ügyvezetői asszisztens felelősségi körébe tartozó projektek felügyelete
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás
  • Marketing feladatok adminisztrációs ügyintézése
  • Bérlői kapcsolattartás hozzárendelt témákban

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Közép vagy felsőfokú végzettség
  • Irodavezetői / felsővezetői személyi asszisztenseként szerzett szakmai tapasztalat
  • Erős számítógépes ismeretek (Microsoft EXCEL, WORD, PowerPoint, levelező program, ügyviteli rendszerek)
  • Önálló, megbízható, precíz és pontos munkavégzés, stressztűrő képesség
  • Képesség rövid határidők tartására, terhelhetőség
  • Kiemelkedő kommunikációs és íráskészség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes munkabér, cafeteria
  • Utazási költségtérítés
  • Fiatal, dinamikus csapat, családias cégkultúra

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1097 Könyves Kálmán körút 12-14.

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintva.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
17 db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: Lurdy-Ház Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Ügyvezetői asszisztens
  • Rövid pozíció név: Ügyvezetői asszisztens
  • Hirdető cég: Lurdy-Ház Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: Irodai beszerzések lebonyolítása Üzleti utazások, találkozók, belső értekezletek, szakmai programok szervezése Belső kommunikációs feladatok elvégzése, üzleti levelezés Szerződések nyomonkövetése és nyilvántartása Az ügyvezetők programjának egyeztetése, a hatékony időkihasználás biztosítása Az ügyvezetők munkájának támogatása Az igazgatósági ülések előkészítő információs anyagának összeállítása, Az ügyvezetői asszisztens felelősségi körébe tartozó projektek felügyelete Társosztályokkal való kapcsolattartás Marketing feladatok adminisztrációs ügyintézése Bérlői kapcsolattartás hozzárendelt témákban
  • Elvárások: Közép vagy felsőfokú végzettség Irodavezetői / felsővezetői személyi asszisztenseként szerzett szakmai tapasztalat Erős számítógépes ismeretek (Microsoft EXCEL, WORD, PowerPoint, levelező program, ügyviteli rendszerek) Önálló, megbízható, precíz és pontos munkavégzés, stressztűrő képesség Képesség rövid határidők tartására, terhelhetőség Kiemelkedő kommunikációs és íráskészség
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.01.10
  • értékelés: 3
  • értékelők száma: 17