Pannon Kincstár Kft.
  • A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban (amely 2015 óta két intézményt foglal magában: Közép-európai Szakgimnázium és Szakközépiskola és Pannon Kincstár Kft.) közel 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára. A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk. Igyekszünk úgy alakítani a képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.

  • Ügyfélszolgálati adminisztrátor

    Főbb feladatok, munkák:

      • Felnőttképzéshez, ezen belül kiemelten a gyakorlatokhoz és beszámításokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatokat lát el,
      • Részt vesz a beiratkoztatásban,
      • Kapcsolatot tart az ügyvédekkel a tandíjelmaradások kapcsán,
      • Ellenőrzi, archiválja a dokumentumokat,
      • Belső adminisztrációs feladatokat lát el,
      • Folyamatosan kapcsolatot tart telefonon, e-mailen vagy személyesen aktív tanulóinkkal, ügyfeleinkkel,
      • A szakmai vizsgákon jegyzői feladatokat lát el,
      • Részt vesz a szombati ügyfélszolgálati munkában,
      • Megoldja a felmerülő problémákat.

    Az álláshoz tartozó elvárások:

      • Kedves és udvarias magatartás
      • Nyugodt és magabiztos kommunikációs stílus
      • Empátia
      • Türelem
      • Csapatszellem
      • Ügyfélközpontú szemlélet
      • Precizitás
      • Komplex gondolkodás
      • Ellenőrzési, önellenőrzési képesség
      • Önálló feladatmegoldás
      • Lendület, lelkesedés, jókedv
      • Számítógépes és MS-Office rendszer ismeretek, és gyakorlat
      • A munkakör Keddtől Szombatig tartó munkarenddel jár!

    Amit kínálunk:

      • Modern munkahelyi környezet, családias légkör
      • Érdekes, nem mindennapi és kihívásokkal teli feladatok
      • Szakmai és személyes fejlődés
      • Biztos, bejelentett jövedelem
      • Cafeteria
      • Utazási kedvezmény

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
    • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
    • Kintlévőség kezelő
    • Személyes ügyfélszolgálat
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 1-3 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Nem igényel nyelvtudást

    Munkavégzés helye:

    1056 Budapest, Váci utca 81.

    Egyéb juttatások:

    éves bónusz / mozgóbér, cafeteria, szakmai tréningek

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezés fényképes önéletrajzzal, a bérigény megjelölésével.