Ügyfélkapcsolati munkatárs

Feladatok:

  • Személyes ügyfélmegkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában
  • Szolgáltatásokhoz és termékekhez kapcsolódó információk ismerete és bemutatása
  • Aktív részvétel a szervezet munkájában, egyes szakmai feladatok teljes körű, önálló vitele
  • Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó, naprakész ismerete
  • Belső és külső ügyfelek számára meghatározott szolgáltatások nyújtása, a megállapodott szolgáltatási színvonalon.
  • A fiókirodai feladatok, nyitás, zárás, önálló ügyfélfogadás, rendeltetésszerű működtetése, irányítása.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (gimnáziumi vagy szakközépiskolai érettségi)
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Microsoft Office programok (Excel, World) felhasználói szintű ismerete (SAP ismeret előny)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önálló munkavégzés, probléma megoldás
  • Ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban
  • Teljesítményorientált szemlélet

Amit kínálunk:

  • Az alapbéren felül havi fix bérjuttatást (alapbér 15 %-a) biztosítunk.
  • Elismerjük és értékeljük a teljesítményt, amit éves bónusszal jutalmazunk.
  • Széleskörűen felhasználható és egyénre szabható éves cafeteria keretet nyújtunk.
  • Olyan kiegészítő egészségügyi biztosítást és járóbeteg-ellátást biztosítunk, mely családtagokra is kiterjeszthető.
  • Kedvezményes áramvételezési lehetőséget kínálunk.
  • Meghatározott feltételek fennállása mellett albérleti támogatást nyújtunk.
  • Korlátlan belföldi mobiltelefon használat, és lehetőség családtagok bevonására a kedvezményes családi flottába
  • Az ország egész területén céges üdülőben pihenhet

Rólunk

    A pozíció betöltésére megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

    Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. fő feladata az ügyfélszolgálati csatornák működtetése, melyeken keresztül az ügyfelek kapcsolatba léphetnek az E.ON értékesítési és hálózati szakterületeivel. Amikor az ügyfelek telefonon, személyesen vagy a regisztrált partneri rendszeren keresztül keresik meg az E.ON-t, akkor az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. munkatársaival kerülnek kapcsolatba. Emellett az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. feladatai közé tartozik a számlázás, a folyószámla-kezelés, a kintlévőség-kezelés, a belső szabályozási funkciók ellátása, valamint egyes értékesítési csatornák működtetése.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Debrecen

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.