-
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
Tegnap 15:27 -
-
KaposvárNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel történő telefonos és személyes egyeztetés az ingyenes padlásfödém szigetelési programról
- Visszahívások kezelése, időpontok egyeztetése
- Adminisztratív feladatok ellátása (adatkezelés, dokumentáció)
- Ügyfélkommunikáció támogatása a padlásfödém szigetelési folyamatban
Tegnap 14:47 -
2730 Albertirsa, Pesti út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A tálalókonyháink működésének gördülékeny irányítása és ellenőrzése
- Tálalási előírások oktatása és betartatása (esztétikai és mennyiségi szempontból)
- Információáramlás biztosítása a főzőkonyha és a tálalópont között
Tegnap 13:49 -
-
1203 Budapest, Zodony utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kamionok, pótkocsik és egyéb gépjárművek műszaki adatainak, dokumentumainak nyilvántartása (forgalmi, műszaki vizsga, ADR, tachográf kalibráció stb.)
- Műszaki vizsgák, időszakos ellenőrzések és határidők nyomon követése
- Karbantartási és javítási előjegyzések kezelése
Tegnap 12:13 -
3000 Hatvan, Robert Bosch út 14.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamáció kezelés, vevői többletigények kiszolgálása
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- GPS adatok elemzése, sofőr órák ellenőrzése
- Szállítólevél generálás (adagszám átmozgatás, hiba feltárása, javítása)
- Szállítólevél nyomtatása, feldolgozása, iktatása
- Komissió ellenőrzése
Tegnap 11:25 -
-
1097 Budapest, Vágóhíd utca 35-37.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő és bejövő iratok iktatása és érkeztetése
- Dokumentumok rendszerezése és nyilvántartása
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása az igazgató utasításai szerint
Tegnap 10:34 -
-
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Tegnap 10:02 -
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva 1 órája -
-
Diákmunkák Sümeg, Zalaegerszeg, Keszthely és Tapolca környékén - Diákmunka
Br. 1 672 - 2 500 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÁruházi munkánk: Árufeltöltő és pénztáros Éttermi kisegítő munka szállodákban Irodai diákmunkák...
Ma 05:22 -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Gépjárműbiztosítási ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Gépjárművek biztosítási eseményeinek kezelése
- Káreseményekhez kapcsolódó számlák teljeskörű vizsgálata
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Gépjárműlízing ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
- Gépjárművek szállításával kapcsolatos logisztikai adminisztrációs feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás ügyfelünkkel, illetve partnereivel (elsősorban írásban)
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gépjárművek kifizetésének teljes körű ügyintézése
- Folyószámlák vizsgálata, rendezése, egyeztetése
- Behajtási folyamatokban való aktív részvétel
- Helyettesítési feladatok ellátása (pl. pénztárkezelés)
- A vezetés által elvárt időszakos jelentések, kimutatások készítése
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
Adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A gépjárművekhez kapcsolódó szolgáltatási igények kezelése, dokumentálása
- Csoporton belüli adminisztrációs feladatok ellátása (új autós átadási csomagok összekészítése, postázás, üzemanyagkártyák kiküldése és tiltása)
- Kilométeróra-állások és assistance adatok rögzítése
November 13. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
-
Társasházkezelő
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Lakók problémáinak kezelése telefonon és személyesen, e-mailek megválaszolása
- Rendszeres jelenlét az ingatlanokon, folyamatos kapcsolattartás
- Gondnokok, karbantartók és takarítók munkájának kiosztása és számonkérése
- Társasházak műszaki problémáinak kezelése
- Közgyűlések és lakógyűlések önálló megtartása
Október 28.• Előre sorolva 6 órája -
Irodai koordinációs gyakornok
1116 Budapest, Alíz utca 4.Br. 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodavezető munkájának támogatása: események szervezése, a Condeco/Engage rendszer kezelése,
- Az iroda mindennapi működésének segítése
- Számlák kezelése SAP rendszerben
- Utazási és költségelszámolási támogatás: költségelszámolások kezelése
November 13. -
Általános főosztályi koordinátor
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA MVT Pénzügyi Főosztály hatékony működéséhez szükséges koordinációs, felügyeleti és adminisztratív feladatok ellátása, stratégiai előkészítő munka....
November 07.• Előre sorolva 6 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!