Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
564 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 17.
-
During your internship you will have the opportunity to: gain practical experience related to your studies in the chosen department of our business centre work on real projects, share your ideas and experience the daily operation of a multinational company use and improve your En...ma 05:28
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...ma 05:28
-
Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 05:28
-
Corvinus University of Budapest has over a 100-year-old history and is one of the leading universities in Hungary in Business and Management, Economics, and Social Sciences. We have around 11,500 students, of which, approximately 2,000 are international. We are located in a stunn...ma 05:02
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...tegnap 00:00
-
Iroda (40-50 fős) működtetése, karbantartás felügyelete és eszközmenedzsment Iroda és irodai eszközök menedzselése Ügyfelek, partnerek reprezentatív fogadása Tárgyalók menedzselése, céges munkakörnyezet rendben tartása Kiegészítők, fogyóeszközök felügyelete, leltározása-pótlása,...Friss
-
páciensek fogadása, útbaigazítása páciensek felvétele számítógépes terminálon páciensek tájékoztatása nyilvántartási rendszer kezelése telefonos bejelentkezések rögzítése, visszahívása szakorvos munkájának segítése kezelések előkészítése kezelőhelyiségek rendjének biztosítása szá...Friss
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzéseFriss
-
ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...Friss
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használataFriss
-
1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatásaFriss
-
Termelési terv készítése Termelés teljes dokumentációjának kezelése, kitöltés kontrollingja, feldolgozása SAP rendszerben Beszerzés gyártási terv alapján, árajánlatok bekérése, kapcsolattartás a beszállítókkal A megrendelések rögzítése SAP-ban, a visszaigazolások és árubeérkezése...Friss
-
Az adott osztály munkájának támogatása Külföldi vagy belföldi megbeszélések és látogatások szervezése és előkészítése Prezentációk, statisztikák, jelentések készítése Dokumentációkezelés Fordítási, tolmácsolási feladatokban való részvétel Bejövő és kimenő posta kezelése Megrendel...Friss
-
Az iktatások, kimutatások, nyilvántartások pontos és naprakész vezetése Felmerülő adminisztrációs és szerződésírási feladatok ellátása Napi szintű kapcsolattartás a gépkezelő munkatársakkal Megbeszélések, tárgyalások előkészítése Utazások, rendezvények szervezése A közvetlen veze...Friss
-
beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...Friss
-
Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok...ma 13:40
-
Czech or Slovak Speaking Finance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:30 -
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 13:30 -
Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetésema 13:20
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.ma 13:15