-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18. -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18. -
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
Ma 13:38 -
Hibrid • Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Management and maintenance of documents
- Collection of information from colleagues
- Communication of requirements to suppliers
- General communication with suppliers
- Collection of signed contracts, certificates, documents from suppliers
- Identification and contracting of external database services
Ma 10:15 -
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
Ma 09:45 -
-
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Organize and participate in meetings for QD deliverables, documenting outcomes/actions.
- Support Process Optimization Manager and SMEs, during process discussions.
- Write QDs (Standard Operating Procedures, Working Instructions, and associated forms), using corporate templates and writing rules.
Tegnap 15:34 -
Irodai asszisztens
1068 BudapestBr. 500e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási ajánlatok előkészítése, rögzítése a saját fejlesztésű rendszerünkben,
- Partnercégekkel való kapcsolattartás,
- Kiemelt Megbízotti kérdések megválaszolása, értékesítési adminisztráció támogatása e-mailben és telefonon,
Ma 13:52 -
Oktatásszervező
1117 Budapest, Budafoki út 56.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Képzések teljeskörű adminisztrálása, dokumentációk készítése és elektronikus rendszerben történő rögzítése fontos része a napodnak
- Tananyagok, tanfolyami jegyzetek összekészítése, iktatása
- Folyamatos kapcsolattartás céges ügyfelekkel, oktatókkal, képzésen résztvevőkkel
November 03.• Előre sorolva 1 órája -
-
IT projekt asszisztens
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka cég irodai anyag- és eszközellátásának biztosítása, kezelése, ügyviteli folyamatainak működtetése, ezzel a kollégák zavartalan munkavégzésének biztosítása;...
November 04.• Előre sorolva 2 órája -
-
Műszaki asszisztens
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- pénzügyi kifizetésekhez szükséges teljesítési igazolások és árajánlatok rögzítése
- beérkező szerviz- és beszállítói árajánlatok kezelése, ellenőrzése
- szállítói számlák ellenőrzése, rögzítése és vállalatirányítási rendszerben történő igazolása
November 04.• Előre sorolva 2 órája -
-
1132 Budapest, Visegrádi utca 52.Nettó 600e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Céges autó
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-páciensek fogadása -konzultáció -biorezonanciás gép működtetése -adminisztráció,időpontkezelés ...
Ma 11:09 -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokSzámviteli ismereteid folyamatos fejlesztése mellett, segíted a könyvvizsgáló csapatok munkáját, valamint megtanulod az EY nemzetközi audit módszertanát sokoldalú ügyfélmunkákon keresztül....
November 03.• Előre sorolva 5 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Érkező vendégek fogadása, kiszolgálása és tárgyalók előkészítése
- Adminisztrációs feladatok
- Napi szintű együttműködés a társterületekkel
- Ügyfelekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- A kollégák operatív támogatása
- HR feladatokban való közreműködés
November 13. -
Minőségirányítási- és folyamatmenedzser
Magyarország,Budapest,Budapest,Rákóczi út 1-3
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szabályzatok kiadási folyamatának, aktualizálásának, közzétételének és nyilvántartásának kezelése,
- A minőségirányítási rendszer fejlesztésében, működtetésében és karbantartásában való részvétel,
- A társasági szintű szervezeti és folyamat szabályozási dokumentumok karbantartásában való részvétel,
November 13. -
-
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 14 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- • Kisebb brand és trade marketing projektek kivitelezése
- •Rendezvények szervezésének támogatása
- •Reklámanyagok gyártatása, kezelése
- •Egyes márkák social media oldalainak menedzselése, social tartalmak fejlesztése ügynökségek bevonásával
- •Versenytársfigyelés, piaci trendek követése
November 10.• Előre sorolva 14 órája -
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva 14 órája -
-
Felszámoló szakasszisztens - határozott idő
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felszámolási, végelszámolási, vagyon elszámolási, vagyonfelügyelői, felügyeleti biztosi eljárások gördülékeny lebonyolításában való közreműködés, döntés előkészítés
- Kapcsolattartás a felszámolóbiztosokkal, végelszámolókkal, társosztállyal, hatóságokkal, hitelezőkkel, ill. az ügyfelekkel
November 04.• Előre sorolva 14 órája -
-
Assistant IT Manager
1051 Budapest, Erzsébet tér 7-8.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT Manager munkájának támogatása a napi IT-üzemeltetésben
- A hotel informatikai rendszereinek, hálózatainak és eszközeinek felügyelete, karbantartása a Kempinski előírások szerint
- Informatikai rendszerek biztonságának felügyelete
November 10.• Előre sorolva 14 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felettese utasításainak megfelelő kimutatásokat készít és ad át határidőre, pl.: elábé napi kimutatások, stand ellenőrzése
- Leltárak felvételében, kiértékelésében való részvétel
- Készletfigyelés
- Rendelések felvitele az Oracle rendszerbe
Október 31.• Előre sorolva 14 órája -
-
Irodavezető - lakófejlesztési üzletág területére
Budapest, XIII. kerület az M3-as metróvonal közelében
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Általános feladatok:
- Az iroda mindennapi működésének adminisztratív támogatása, a vezetők munkájának segítése
- Tárgyalások, megbeszélések szervezése és előkészítése
- Riportok, táblázatok és prezentációk készítése
- Irodaszerek és nyomtatókellékek rendelése, készletek nyomon követése
Október 30. -
-
Bírálati asszisztens
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adatrögzítés,
- ügyletek előkészítése bírálati döntéshez,
- dokumentumok és termékfeltételek ellenőrzése,
- ügyfélminősítés készítése.
November 05.• Előre sorolva 14 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!