Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
546 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 04.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...tegnap 15:20
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációFriss
-
Műszaki előkészítők adminisztrációs támogatása A projektben résztvevő megrendelőkkel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartás A projekt műszaki dokumentációjának kezelése és rendben tartása A projektben résztvevő munkatársak és vezetők munkájának napi támogatása és koordinálás...Friss
-
ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...ma 13:48
-
Munkaszerződések, munkaszerződés-módosítások elkészítése, munkaköri leírások kiadása Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR) naprakész működtetése Kiléptetéssel kapcsolatos ügyintézés Rendszeres és ad hoc jellegű ripo...ma 12:13
-
Vevőinkkel és beszállítóinkkal történő kapcsolattartás Nyilvántartások pontos kezelése Az iroda folyamatos és zavartalan működésének fenntartása Kollégák hatékony munkájának támogatása Egyéb általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Szerződések nyilvántartása Fuva...ma 12:12
-
Main tasks: Work with global/regional Knorr-Bremse RVS locations and transportation service providers on sustainability projects Reporting on CO2 and the introduction of related measures for global/regional RVS locations and supporting them with analysis, improvement ideas and im...ma 12:02
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...ma 11:45
-
A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írásama 11:34
-
Tervezéshez szükséges alapadatok előkészítése Részvétel a terület adminisztratív és nyilvántartási feladataiban Ügyfélszolgálati teendők ellátása Szerződések előkészítésében részvétel Adatok Excelben történő feldolgozásával energetikus kolléga segítése...ma 09:47
-
As an Executive Assistant, your responsibility is to support our management team at our manufacturing site in LENTI (Zala, Hungary). What your impact will be Appointment scheduling Internal and external correspondence General administrative activities (Preparation of presentation...ma 09:23
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...ma 08:59
-
A Társaság ügyviteli- és pénzügyi nyilvántartásainak vezetése, gazdasági vezető munkájának segítése. Az iroda napi működésének bonyolítása.ma 08:00
-
műszaki/termelési vezetés napi szintű adminisztrációs támogatása műszaki rajzok olvasása, készítése, átszerkesztése határidős feladatok nyomom követése, teljeskörű ellenőrzése a projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása megvalósulási dok...Friss
-
érkező vendégek fogadása, informálása; postakezelés, beérkező számlák iktatása (scannelés, kódolás, elektronikus irattálcán rögzítés); beérkező hívások kezelése, az ügyfélprobléma azonosítást követő továbbítása a társosztályoknak; az irodaüzemeltetéshez szükséges alapvető eszközö...Friss
-
médiakampányok alakulásának követése pénzügyi rendszer médiaoldali adminisztrációja kimutatások, elemzések, adatbázisok készítése partnerekkel való kapcsolattartás egyéb adminisztrációs és ad hoc feladatokFriss
-
Budapesti partnercégeinkhez irodaházakba keresünk helyettesítő recepcióst hétköznapi munkavégzésre napi 8 órában. A helyettesítés (előzetes betanítás után) előre egyeztetett napokon történik, kivételes esetekben akár 1 munkanapos értesítési határidővel. A helyettesítés nélküli na...Friss
-
Irodai asszisztensFriss
-
A kategóriamenedzser szakmai felügyelete mellett koordinálja és lefolytatja a versenyeztetési, értékelési és kiválasztási folyamatokat, az érintett üzleti egységek képviselőivel együttműködve feladata a versenyeztetési és ajánlatkérési felhívások (dokumentációk) elkészítése, érté...ma 14:05
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 13:30 -
Czech or Slovak Speaking Finance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:30