MVM Services Zrt.

A közel tizenötezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Medior központi kontrolling szakértő

Feladatok

  • Részvétel az MVM Zrt. és az MVM Services Zrt. tervezési és előrejelzési folyamatában, az ahhoz kapcsolódó elemzések, dokumentációk elkészítésében.
  • Az MVM Zrt. tervezési folyamatához kapcsolódó elemzések és dokumentációk elkészítésében történő részvétel.
  • Részvétel az MVM Zrt. beszámolási folyamatában, a havi kontrolling jelentés és egyéb funkcionális jelentések összeállításában.
  • Az MVM Zrt. havi számviteli és kontrolling zárásainak támogatása SAP rendszerben.
  • Az MVM Zrt. szervezeti egységeinek tervezett és tényleges költségeit tartalmazó költséghelyi beszámoló elkészítése.
  • Részvétel az MVM Zrt-ben induló projektek kapcsán jelentkező projektkoordinációs, forrásallokációs és riporting feladatok elvégzésében.
  • A feladatkörébe rendelt szakterületek által kezdeményezett beruházási és tanácsadói projektek és programok tervezéséhez, forrásallokációjához és kontrolljához kapcsolódó feladatok koordinálása, az érintett irányítási területek és szakterületek közreműködésével.
  • MVM Zrt. SAP CO modul és TM1 üzemeltetése, törzsadatainak karbantartása.
  • Kapcsolattartás az MVM Zrt. szervezeti egységeivel a tervezési, beszámolási, projektkoordinációs és forrásallokációs folyamatok során, részükre történő támogatásnyújtás.

Amit kérünk

  • Felsőfokú egyetemi vagy főiskolai végzettség, minimum 3 év kontrolling gyakorlat,
  • Angol, vagy német középfokú nyelvtudás
  • felhasználói szintű MS Office ismeret
  • SAP rendszer ismerete

Miért jó nálunk dolgozni?

  • versenyképes bér
  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • mobilitási támogatás
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • rugalmas munkaidő
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Üzleti elemző
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1031 Budapest, Szentendrei út 207-209.