-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva november 18. -
-
1195 Budapest, Üllői út 309.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Flotta értékesítők munkájának támogatása
- Gépkocsi átadások előkészítése, koordinálása, kiszállítása
- Egyedi vizsgáztatás ügyintézése
- Kapcsolattartás meglévő ügyfeleinkkel, társ osztályainkkal, alvállalkozókkal
- Szerződéskötések és egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- Árajánlatok készítése
Tegnap 17:10 -
Oroszlány
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a felhasznált biomasszához tartozó termékek számlázásához szükséges analitikák, bizonylatok elkészítésében való közreműködés,
- szerződések, rendelések és szállítmányok nyilvántartása, adminisztrálása,
- szállítólevelek ellenőrzése, egyeztetése, ezekről nyilvántartás vezetése,
Tegnap 13:46 -
-
Hibrid • 2040 Budaörs, Keleti utca 3.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ellátási lánc tervezési osztály folyamatainak támogatása
- Adatok kezelése, ellenőrzése, hibák jelzése a társosztályoknak
- Beállítások felülvizsgálata
- Riportok készítése, adatelemzés
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Meglévő folyamatok, riportok optimalizálása, fejlesztése
Tegnap 09:48 -
7400 Kaposvár, Fő utcaNettó 400e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel személyesen, telefonon és e-mail-ben
- Pénztár kezelése
- Dokumentáció kezelése
- Számlázás, szállítólevelek kiállítása
- Egyéb irodai feladatok
Tegnap 09:25 -
-
Belső értékesítési munkatárs
1211 Budapest, Színesfém utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Termékportfóliónk értékesítése és szakmai képviselete az építőipari szegmensben
- Projektek szakmai támogatása az ajánlatadástól a kivitelezésig
- A műszaki előkészítés és kivitelezés aktív támogatása és ellenőrzése,
- Megrendelési folyamatok nyomon követése
- Árajánlatok előkészítése, ellenőrzése
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Te szervezed meg a munkatársi programokat
- Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
- Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
- Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
- Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
November 19.• Előre sorolva 3 órája -
Adminisztrációs asszisztens - Részmunkaidő (4 órás)
6200 Kiskőrös, Kossuth Lajos út 61.
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Te szervezed meg a munkatársi programokat
- Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
- Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
- Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
- Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
November 19.• Előre sorolva 3 órája -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
-
Gépjárműbiztosítási ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Gépjárművek biztosítási eseményeinek kezelése
- Káreseményekhez kapcsolódó számlák teljeskörű vizsgálata
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
-
Gépjárműlízing ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
- Gépjárművek szállításával kapcsolatos logisztikai adminisztrációs feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás ügyfelünkkel, illetve partnereivel (elsősorban írásban)
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
-
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gépjárművek kifizetésének teljes körű ügyintézése
- Folyószámlák vizsgálata, rendezése, egyeztetése
- Behajtási folyamatokban való aktív részvétel
- Helyettesítési feladatok ellátása (pl. pénztárkezelés)
- A vezetés által elvárt időszakos jelentések, kimutatások készítése
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokA gyakornok először a napi operációs kollegák munkáját fogja segíteni adminisztratív feladatok elvégzésével....
November 07. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
Általános irodai asszisztens
2900 Komárom, Puskás Tivadar utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi munkatársak támogatása
- Céges ingatlanok és járművek kezelése
- Napi beszerzések lebonyolítása
- Napi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködve
- Szállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalása
- Bejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggel
November 07. -
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva 3 órája -
-
Ügyfélszolgálatos / Adminisztrációs munkatárs
1043 Budapest, Csányi László utcaNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése
- vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.)
- visszáru ügyintézése
- bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás
- futárcéggel való szoros együttműködés
November 07. -
Energetikai munkatárs
1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Saját kezelésű létesítmények fogyasztási adatainak nyomon követése, eseti elemzése, energia költségek tervezése, szükség szerinti beavatkozási javaslat előterjesztése;
- Közművekkel kapcsolatos adminisztratív és operatív feladatok;
- Energiavásárlási és közműszolgáltatói szerződések kezelése;
November 10.• Előre sorolva 4 órája -
-
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
Recepciós (Front Office)
1027 Budapest, Fekete Sas utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokRendelő első benyomásának, betegút elejének és végének professzionális kezelése: páciensek fogadása, időpont-menedzsment, kommunikáció, adminisztráció és pénzkezelés, felelős a napi operáció zökkenőmentes működéséért. ...
November 04.• Előre sorolva 4 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!