A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., az országos gyorsforgalmi és főutakra vonatkozóan az E-matrica rendszerben díjszedési, pótdíjazási, és díjellenőrzési, valamint az E-útdíj rendszerben díjszedési, egyetemes útdíj-szolgáltatói, és díjellenőrzés-támogatói tevékenységet lát el. 

Küldetésünk, hogy útdíj-fizetési szolgáltatásainkat a magyarországi közutakat használók hasznosnak, európai színvonalúnak és számukra értékesnek tartsák. Innovatív megoldásainkkal járuljunk hozzá az ország közlekedésének fejlesztéséhez, s ezáltal a gazdaság és a társadalom fejlődéséhez, valamint érjünk el minél jobb pozíciókat és biztosítsuk a vezető szerepünket a régióban. 

Kontroller

munkatársat keresünk határozott időre.

Téged keresünk, ha magadra ismersz az alábbi leírásban:

  • rendszerszemlélet,
  • önálló munkavégzés,
  • erős analitikus gondolkodás, pontosság, precizitás,
  • jó kommunikáció szóban és írásban,
  • jól kezeled a határidőket.

A következő feladatok várnak Rád:

  • felelős leszel a Társaság egyes szakterületeinek kontrolling folyamataiért.
  • részt veszel a havi kontrolling zárási folyamatban, elhatárolások kezelésében és az üzletági eredményszámítás folyamatában,
  • a Társaság éves üzleti tervezésében és várhatózási folyamataiban való részvétel,
  • a kontrolling által használt rendszerek (SAP CO és SAP BW, tervező rendszer - BPC) napi használata, folyamat szintű koordinálása, fejlesztése,
  • aktívan közreműködsz a havi és negyedéves beszámoltatási feladatokban (eredmény, mérleg és cash-flow számítás), valamint egyéb elemzések, illetve riportok készítésében.

Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel:

  • felsőfokú szakirányú végzettséged van,
  • szakmai területen szereztél minimum 4 éves tapasztalatot,
  • kommunikációs szintű angolnyelv-tudással rendelkezel,
  • alapos SAP R/3 ismeretek (CO, FI),
  • alapos SAP BW, és előny a PCM (Profitability and Cost Management) és BPC (Business Planning nad Consolidation) ismeret,
  • MS Office programok magas szintű felhasználói ismeretével rendelkezel,
  • felelősségtudatod, kommunikációs készséged, együttműködésed, problémamegoldásod, szervező készséged kiemelkedő.

Előnyt jelenthet számodra:

  • MS Excel makró ismeretek.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Teljes munkaidő
  • Időszakos munka

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1134 Váci út 45/B.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.